З’ясувати ставлення жінок до процесу покупки автомобіля в салоні спробувала британська мережа з продажу авто Quicks, на замовлення якої було проведено масштабне соціологічне дослідження.

Результати виявилися дуже цікавими, тому як спростували загальну думку про те, що жінки обожнюють робити покупки. У всякому разі, автомобілі в даний список не потрапляють зовсім. При цьому неважливо, купується автомобіль новим або старим: головне, що покупка здійснюється в автосалоні.

Більше половини всіх брали участь у дослідженні жінок зізналися, що найбільше побоюються того, що їм заморочать голову і «обдеруть» до нитки, користуючись саме тим, що вони жінки. 43% представниць прекрасної статі повідомили, що відчувають поблажливе і навіть презирливе ставлення до себе з боку дилера. А третина жінок (всі вони могли давати по кілька варіантів відповіді) відверто заявили — вони ненавидять сам процес відвідування автосалону.

Мінімум 40% жінок упевнено стверджують — вони ніколи в житті не куплять автомобіль в автосалоні, якщо поряд з ними не буде чоловіка. При цьому неважливо хто це — чоловік, один з родичів або просто хороший знайомий: головне щоб на нього можна було покластися.

Близько чверті жінок заявили, що їм одразу стає некомфортно, коли в автосалоні до них прямує консультант або менеджер. Більш того, кожна десята жінка впевнена, що рівнь стресу від спілкування з продавцем-консультантом, можна порівняти з моментами, коли доводиться відчувати агресію на дорозі з боку інших водіїв.

Підводячи підсумки, автори дослідження стверджують, що переважна частина жінок, приймаючи рішення про купівлю авто, вибирає модель (колір, комплектацію і т.д.) самостійно. У питаннях, в яких самим дамам розібратися непросто, вони покладаються тільки на думку близької людини, і спроби менеджера вплинути на вибір, навіть якщо жінка не до кінця в ньому впевнена, викликають різке відторгнення з побоювання бути обманутою.

Джерело: svit24.net