Серед звернень громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 9 серпня по 8 вересня 2011 року, найбільша частина стосується роботи комунальних підприємств. Про це під час оперативної наради доповіла начальник відділу звернень громадян Лариса Карп\'як.

Як інформує відділ інформаційної роботи Луцької міськради, за звітний період надійшло 1798 телефонних звернень.

Найбільше нарікань (583, або 32,4 %) було на діяльність ДКП «Луцьктепло». Основна проблема, яка непокоїла мешканців обласного центру — налагодження гарячого водопостачання.

101-не звернення стосувались діяльності ДКП «Луцькводоканал», зокрема, 59 звернень щодо відновлення водопостачання після поривів водопроводів, 36 — щодо ліквідації наслідків затоплення зовнішньої каналізації, 2 звернення про затоплення підвалів через пориви мереж холодного водопостачання, ще 2 — щодо проведення благоустрою території після виконання ремонтних робіт по заміні водопроводів.

З питань діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста надійшло 262 звернення, в основному, лучани скаржились на незадовільний стан доріг та прибудинкових територій — 61 звернення.