На Франкфуртському автосалоні Skoda дала зрозуміти, що не має наміру спостерігати за захопленням лідерства на ринках країн СНД корейськими автовиробниками.

У Чехії згадали, що саме Skoda свого часу була популярною у Східній Європі і країнах СНД, як оптимальна з точки зору ціни і якості марка.

Ситуацію будуть виправляти вже скоро — в 2012 році почнеться підготовка виробництва новітньої моделі Skoda Mission L на російському заводі в Калузі. Причому, Skoda Mission L — це не варіація на тему VW Polo седан, а самостійна модель, що позиціонується між Fabia і Octavia.

Хіт минулих років — Skoda Octavia стала вже не таким доступним автомобілем, як раніше, тому виникла необхідність в новій моделі. Крім того, на Skoda Mission L вперше представлений майбутній дизайн нової «лінійки» Skoda, який буде домінувати у всіх майбутніх моделях.

Про те, що перед нами майбутній бестселер Skoda говорить той факт, що її планують випускати в обсязі 100 тис. одиниць в рік тільки для ринків країн СНД. В Україну Skoda Mission L швидше за все будуть поставляти з Калуги, коли там досягнуть 50%-ого рівня локалізації.

Але Skoda Mission L буде представлена ​​і на ринках Європи, а також в Азії. Візуально концепт у Франкфурті вона була представлена ​​як концепт — це вже фактично готовий до виробництва автомобіль, спрямований на залучення нової аудиторії в автосалони Skoda.

Джерело: svit24.net