Новий концепт Kia GT став не тільки демонстрацією нових ідей компанії, але і черговим вектором розвитку дизайну марки в майбутньому.

Прототип, розроблений європейським бюро KIA під керівництвом Петера Шрайера, за словами самого шеф-дизайнера фірми, сильна заявка на успіх іодночасно готовність корейців перевернути нову сторінку у своїй історії.

Присадкуватий концепт довжиною 4690 мм, шириною 1890 і висотою всього 1380 мм завдяки класичній компоновці з переднім розташуванням мотора і приводом на задню вісь має нехарактерними для автомобілів Kia пропорціями. Унього витягнутий капот, короткий передній звис, зміщений назад салон, спадаюча корму і м‘язисті задні арки.

Спортивну суть машини вінтер’єрі, обробленому золотисто-бронзовою шкірою, дизайнери підкреслили пропорціями громіздкого центрального тунелю, що розділяє салон навпіл. У руках водія усічена знизу пухка бублик, а перед очима тривимірний скляний приладовий щиток з органічними діодами, майже як у торішнього концепту POP.

Управляти відображеними на ньому даними можна за допомогою джойстиків, розташованих на об‘ємному трьохспицеве ??кермі. Заради економії місця на передній панелі червону кнопку запуску двигуна вивели прямо на селектор коробки передач, а зображення з мініатюрних камер заднього виду — наневеликі дисплеї, розміщені на дверях в зоні огляду водія.

Замість очікуваної бензинової «вісімки» під капот прототипу корейці встановили новий бензиновий турбодвигун Lamda V6 T-GDI з безпосереднім уприскуванням. Цей агрегат робочим об’ємом 3,3л, зістиковано з восьмиступінчастою автоматичною трансмісією, видає цілком собі пристойну потужність 395 «коней» і піковий крутний момент в 534 Н•м. Однак чого варті ці «скакуни», поки судити важко — компанія не стала розголошувати інформацію про масу прототипу і його динамічні характеристики.

Джерело: vkurse.ua