Медіа-кампанія України за кордоном, спрямована на посилення інвестиційного іміджу України, буде запущена в жовтні цього року і передбачає проведення роад-шоу в 16 провідних фінансових центрах, повідомив голова Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами (Укрнацпроект) Владислав Каськів.
«Україні буде представлена ??в іміджевих публікаціях в кращих економічних електронних і друкованих ЗМІ світу, у відеороликах на провідних світових телеканалах, а також на бортах провідних авіакомпаній», — сказав він на прес-конференції в середу.
За його словами, в рамках проведення роад-шоу, українська делегація на протязі двох місяців відвідає найбільшу фінансові центри світу в Америці, Європі, Азії і на Близькому Сході і презентує низку національних проектів, таких як: LNG-Термінал, "Олімпійська надія-2022",«Чисте місто «,» Дунайський коридор«.
На всі ці заходи, за його словами, планують витратити 47 млн ??грн.
«Україна витрачає на сьогодні 0,013% свого бюджету, або $ 6 млн на імідж-позиціонування у світі. Тоді як, наприклад, Болгарія — $ 23 млн, а
Росія — $ 2 млрд», — підкреслив В. Каськів.
За його словами, в найближчий тиждень відкриється інтерактивний інвестиційний портал, на якому будуть представлені всі інвестиційні проекти, розроблені разом з кращими світовими консалтинговими компаніями.
«У нас є амбіція до середини 2014 зробити InvestUkraine.com сайтом номер один про Україну. Цей сайт буде єдиним інвестиційним вікном, системою персонального супроводу інвестора з внутрішнього ринку. Також на ньому буде надаватися юридична база на різних мовах», — зазначив В. Каськів.
Крім цього, він повідомив про плани проведення в Україні, за ініціативою президента, щорічного інвестиційного форуму високого рівня за участю лідерів країн, керівників урядів та провідних світових компаній.
«Форум, ми сподіваємося, традиційно буде проводитися в середині червня кожного року», — сказав В. Каськів.
За його словами, 15 січня 2012 року буде проведено семінар, під час якого почнеться розробка бренд-бука і загальної стратегії іміджевого функціонування в Україні.
«Участь у семінарі візьмуть всі зацікавлені особи, професійні експерти, і міжнародні компанії, тобто це буде повністю публічний процес», — запевнив В. Каськів.
Під час прес-конференції він зазначив, що пріоритетним проектом на сьогодні є проект LNG Термінал. «Реальний стан проекту перевищило наші оптимістичні настрої. Днями ми повернулися з США, де в рамках візиту президента зустрілися з рядом компаній, у яких ми відзначили не тільки великий інтерес, а й перейшли з ними у формат практичних переговорів щодо інвестування терміналів», -резюмував керівник Укрнацпроекту.
Джерело: vkurse.ua





Коментарі
коментарів немає