Мешканці обласного центру Волині скаражаться на роботу ДКП «Луцьктепло». З 723-ох телефонних звернень 299 дзвінків стосувалось саме роботи цього підприємства.

Про це йшлось на оперативній нараді про звернення громадян, які надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 26 вересня по 10 жовтня 2011 року.

Зокрема, лучани скаржились на: 3 прориви на тепломережі (Гордіюк, 31, Соборності, 6, Відродження - поблизу готелю «Лучеськ»); відсутність гарячої води. Також 20 дзвінків стосувалися налагодження температури подачі гарячої  води (Декабристів, 31/17, 20, Конякіна,31/69, Конякіна,7/61,Соборності,28/
70); 8 повідомлень про затоплення підвалів гарячою водою; 1 про проведення благоустрою після заміни тепломережі; 2 дзвінки надійшло з проханням замінити радіатори опалення, що вийшли з ладу (Писаревського, 11/20, Конякіна,9/43).

Крім того, 6% від загальної чисельності дзвінків стосувались діяльності ДКП «Луцькводоканал» (40 звернень), зокрема про прориви водопроводу, затоплення зовнішньої каналізації, про відкриті водопровідні колодязі.

34 жителі звернулись з проханням про відновлення зовнішнього освітлення вулиць та дворових територій. Не дивлячись на  значний обсяг проведених робіт з освітлення вулиць Софії Ковалевської, Щедріна, Миру, Гетьмана Мазепи, Мінської, на контролі залишилось освітлення вул. Чернишевського, Наливайка, 45 (неодноразове), Світлої, 3, Горького, 22, Мазепи, 12, Молоді, 9 та 9а.

Також за звітний період надійшло 21 звернення щодо налагодження електропостачання в житлових будинках (Руданського, 6, Даньшина, 11).

20 телефонних звернень було викликано зупинкою ліфтів (Відродження, 26 б/2, Соборності, 37а,  Г.Артемовського, 13а, Ш.Руставелі, 9).   

142 звернення (20%) стосувалися діяльності департаменту житлово - комунального господарства та ЖКП: