У третьому кварталі 2011 року витрати рекламодавців у соцмережі Facebook у порівнянні з попередніми трьома місяцями зросли на 25%.

Про це повідомляє портал The Drum з посиланням на звіт маркетингової компанії Efficient Frontier. Видання не уточнює, чи були дані зібрані зі світового ринку чи тільки з профільного для компанії — британського.

У звіті також йдеться, що аудиторія Facebook та її активність значно збільшилися: кількість «лайків», перепостів і коментарів на один пост піднялося в середньому на 31%, перегляд сторінок — на 24%.

Це призвело до того, що ціни за один «клік» на рекламу піднялися в третьому кварталі на 54%. За прогнозом компанії, в найближчому майбутньому ціни будуть рости на 30–40% щоквартально.

Джерело: 24tv.ua