Мобільні купони досі представляють невеликий сегмент ринку діяльності серед мобільних користувачів, але їх використання зростає швидкими темпами. За оцінками eMarketer, 9,5% дорослих американських мобільних користувачів або 19,8 млн людей, буде використовувати мобільні купони до кінця цього року.

До 2013 року 35,6 млн. власників мобільних погасять мобільний купон або код або при відвідуванні онлайн-або оффлайн-магазину. Серед користувачів смартфонів проникнення ще вище — до 19% цього року.
Вересневий огляд Prosper Mobile Insights виявив ще більш високий рівень використання -до 42,2%, коли користувачів смартфонів і планшетних комп’ютерів запитали, чи використовували вони коли-небудь штрихкод з екрану свого девайса або показували Промокод касиру.

Але відповідачі продемонстрували суперечності в їх ставленні до мобільних купонів з елементом визначення місця розташування. Більше двох третин респондентів сказали, що вони частково згодні, що купони були дуже зручні й корисні. Але також майже половина хвилюються про питання безпеки та відстеження їх місцезнаходження.

Мобільна конфіденційність і безпека є болючою точкою для споживачів, які розуміють, що вносять істотну кількість конфіденційної інформації у свої мобільні пристрої. Судження про цінність мобільних локально базованих купонів вже їм зрозуміло:Такі купони були б дуже корисним пропозицією і способом заощадити гроші, коли вони актуальні й корисні.

Але маркетологи та постачальники інформації повинні працювати, щоб заспокоїти побоювання з приводу того, що відстеження їх місця розташування — це занадто багато, щоб збалансувати таку зручність.
До цих пір такий компроміс не надто популярний. Тільки трохи більше однієї чверті з усіх опитаних сказали, що вони вважають за краще отримувати мобільні купони автоматично, коли перебувають біля магазину. Більше 51% хотіли б отримати їх електронною поштою.

Джерело: vkurse.ua