Ось-ось має статися вибух онлайн-шопінгу. Навіть традиційні ритейлери розширюють асортимент, додають можливість забирати замовлення зі складу та експериментують з соціальними медіа. Стає все важче відрізнити інтернет-торгівців від онлайнових порталів реальних магазинів.
Ми бачимо, як такі продавці, як L. L Bean, запускають безкоштовну доставку для всіх видів товарів, Wal-Mart купує платформу соціальних медіа Kosmix за $ 300 млн і відкриває акаунт @ Walmartlabs на Twitter для подальшого розвитку онлайнового бізнесу, а Toys R Us оголошує відкриття нового розподільчого центру площею майже 30 000 кв.м для роботи з інтернет-продажами.
І всі вони зараз придумують, як ми будемо купувати речі через інтернет в
майбутньому. Ось сім тенденцій, які можна буде спостерігати протягом найближчого року.
Самовивіз
Wal-Mart надав можливість забирати зроблені через інтернет замовлення в магазині, а Sears і Kmart збираються піти на крок далі і підносити онлайнові покупки до вашої машини. У Чикаго Sears дає можливість об’єднати в одному замовленні товари від різних торгових партнерів на своєму сайті і доставляє їх по місту. А у Флориді Farm Stores дозволяє покупцям замовляти продукти харчування через інтернет і забирати їх, не виходячи з автомобіля.
Продавці подрібніше, без таких великих мереж магазинів, як у Wal-Mart і Sears, відкриватимуть пункти видачі товарів, замовлених через інтернет.
Торгівля через програми для мобільних
Смартфони вже стали панівним видом серед стільникових телефонів, і програми для всіляких платформ множаться. Ті, що дозволяють порівнювати ціни і відправляти купони, вже надзвичайно популярні. Але все тільки починається.
Більше функціональності
Забудьте про показних додатках типу віртуальних примірочних. На покупців це не справило великого враження, і правильно. Можливо, технології і дійдуть до потрібного рівня, але поки відгуки користувачів є кращими показниками якості одягу.
Відео
Шукайте зняті користувачами відеоролики на сайтах інтернет-магазинів. Продавці дозволяють покупцям завантажувати на свої сайти відеокліпи з приміркою нового одягу або з використанням придбаного товару. Ця тенденція виразно буде швидко набирати швидкість.
Соціальні медіа
Потенціал Facebook і Twitter ще не вичерпаний. Користувачі можуть нескінченно клацати "подобається«або стежити за блогом улюбленого продавця, отримуючи знижки та поради. У сторінки Victoria’s Secret на Facebook більше 12 млн користувачів, що робить її найпопулярнішою торговою маркою на цьому ресурсі (її бренд Pink займає 2-е місце, згідно торговому індексу Facebook ChannelAdvisor Commerce Index). Це активні споживачі. І шопінг через соціальні мережі тільки почав свій розвиток, за словами Джима Окамура, керуючого партнера в групі Okamura Consulting, що спеціалізується на онлайнової торгівлі. «Є докази, що Facebook дає гарний прибуток на інвестований капітал, і існує маса продавців, які ще нічого не робили в цьому напрямку, — говорить він. — Цей рік стане роком тестування Facebook».
Товари дня та інші акції
Акції та строкові флеш-розпродажі набирають популярність. Такі сайти, як Ruelala і OneKingsLane, множаться з жахливою швидкістю. Швидкість, з якою тут розпродаються товари (часто протягом декількох хвилин після розсилання повідомлень на електронну пошту), підказує, що до цього тренду будуть приєднуватися все нові і нові компанії.
Не варто забувати і про агрегатори угод. Такі сайти, як Dealnews, ConsumerSearch, FatWallet і Brad’s Deals, переглядають масу сайтів і розпродажів, щоб видати користувачеві тільки цікавить саме його інформацію.
Вихід на міжнародний рівень
«Шопінг стає глобальним, 10-20% продажу онлайнових продавців йде закордон», — говорить Окамура. Погляньте на такі інтернет-магазини, як SousVide Supreme, який продає спеціальне кухонне обладнання, і StyleTrek.com, співтовариство початківців дизайнерів і моделей з різних країн. Інші продавці з великими іменами, як Zara і Top Shop, будують онлайновий бізнес, щоб дотягнутися до покупців в США, в той час як кількість офлайнових магазинів зростає не так швидко.
За словами Дона Дейвіса, редактора журналу про торгівлю Internet Retailer, позитивний ефект онлайн-манії серед торговців для покупців очевидний:обслуговування в реальному магазині стане краще в міру зростання онлайнового шопінгу. Так як стає простіше порівнювати ціни, магазини будуть змушені надавати кращі ціни і краще обслуговування. У покупців буде більше вибору.
Джерело: vkurse.ua





Коментарі
коментарів немає