Одночасно рестайлінгу піддалися седан і універсал А4, «заряджена» модель S4 і позашляхова версія A4 Allroad Quattro.

Не можна сказати, що рестайлинг носить якийсь дуже серйозний характер. Audi це не та компанія, яка радує нас дизайнерськими експериментами. І все ж, треба відзначити появу трохи іншої оптики, нової решітки радіатора, інших бамперів.

Мало того, змін зазнав і салон, хоча нічого революційного там теж немає. Але поява нового рульового колеса, інших матеріалів обробки, зміна дизайну передньої консолі — це теж важливо для покупців. А ще інженери поліпшили двигуни, які стали витрачати в середньому на 11% менше палива! І це незважаючи на те, що потужність і крутний момент у багатьох моторів зросла.

Так базовий 1,8-літровий бензиновий двигун відтепер видає не 120 л.с. або 160 к.с., а відразу 170 к.с. і 320 Н?м. Що стосується 2,0-літрового дизеля, то його потужність відтепер становить 136 к.с., 163 к.с. або 177 к.с. При цьому 136-сильна версія є найекономічнішою серед усього сімейства А4 — така машина витрачає всього 4,2 л палива на 100 км шляху. Ну а найпотужнішим в А4 відтепер буде двигун об’ємом 3,0 л, який видає 272 к.с. (раніше був 3,2-літровий агрегат, 265 к.с.). Що стосується версії S4, то вона, як і раніше, збереже 333 к.с. під капотом.

Джерело: vkurse.ua