Російський сервіс контекстної реклами Бігун запропонував рекламодавцям новий інструмент — геоконтекстну медійну рекламу.
Це означає, що рекламні банери в Інтернеті будуть бачити ті користувачі, які знаходяться поблизу від точок продажу рекламодавця.
Як повідомляє БФМ. РУ, під поняттям «геоконтекстна» найчастіше розуміється реклама в мобільних телефонах, що враховує місце розташування користувача. Однак у «великому» Інтернеті вона також застосовна — рекламодавець може охопити цільову аудиторію в обраній географічній зоні.
Новою послугою Бігун розраховує залучити мережеві компанії — ресторанні чи готельні, салони краси, банки, кінотеатри, супермаркети і т. д. Геоконтекстна реклама розміщуватиметься на тематичних сайтах партнерської мережі Бігуна з загальною аудиторією більше 26 млн. користувачів в місяць (дані TNS). В якості партнера при наданні цієї послуги виступає російський Геосервіс AlterGeo.
Бігун — російський сервіс контекстної реклами з оплатою за перехід і аукціонним ціноутворенням. Компанія працює на ринку з 2002 року. Контрольний акціонер компанії — об’єднана компанія Афіші та Rambler, що володіє 50,1% акцій, другий акціонер — ІК Фінам з часткою 49,9% акцій.
Джерело: vkurse.ua
Коментарі
коментарів немає