Згідно з новою стратегією розвитку, яка була затверджена вчора на зборах акціонерів, основними пріоритетами «Укртелекому» стануть послуги широкосмугового доступу в інтернет, цифрового телебачення та «хмарних» технологій, пише «Коммерсант». За два роки «Укртелеком» планує збільшити свою частку на ринку доступу в інтернет до 35% (зараз близько 30%, 1170000 абонентів). При цьому оператор заявив про початок будівництва оптоволоконної мережі і до 2013 року планує підключити до неї 80-100 тис. абонентів.
Зараз основною статтею доходів (близько 40%) «Укртелекому» залишається фіксований зв‘язок, в компанії відзначають, що в цього бізнесу немає перспектив. Кількість абонентів за півтора року скоротилося на 0,4 млн — до 9,9 млн чоловік за рахунок переходу на мобільний зв’язок. «Ми можемо тільки стабілізувати відтік», -зазначив глава дирекції маркетингу та розвитку продуктів компанії Андрій Бургомістренко.
Також «Укртелеком» планує вийти на ринок цифрового телебачення і запропонує малому і середньому бізнесу «хмарні» сервіси, що дозволяють працювати з документами і електронною поштою на віддалених обчислювальних потужностях. На реалізацію нової стратегії щорічно буде виділятися 10-12% обороту компанії.
На 30 червня 2011 загальна кількість абонентів широкосмугового доступу в Україні склала близько 5,3 млн, з яких 4,6 млн -домашні користувачі.
Джерело:vkurse.ua
Коментарі
коментарів немає