У групу оперативного реагування «15-80» з 24 жовтня по 7 листопада 2011 року на адресу Луцької міської ради надійшло 867 телефонних звернень (в середньому, протягом доби надходить до 58 звернень). З них 39 відсотків усіх дзвінків (або 340 звернень) стосувалась діяльності ДКП «Луцьктепло».
Про це поінформувала начальник відділу звернень громадян Лариса Карп’як.
Так, 26 жовтня внаслідок пориву на вихідному колекторі котельні, що на
вул. Карбишева, 2, без опалення та гарячого водопостачання протягом дня
залишились мешканці Завокзального району (33-й і 40-й квартали), у зв'язку з чим надійшло 170 телефонних звернень. 11 повідомлень — через зупинку бойлерних (проведення аварійно-ремонтних робіт) на вул. Стрілецькій, 2, пр. Молоді, 3-5, Ветеранів, 1-17, Гордіюк, 10. 7 звернень надійшло через пориви на мережах гарячого водопостачання в підвалах будинків (вул. Бенделіані, 3а, 5, пр. Соборності, 17). 21 звернення — через занижені параметри гарячого водопостачання. В той же час мешканці просп. Молоді, 4, вул. Гулака Артемовського, 15, вул. Рівненської, 5 зверталися з наріканнями на те, що дуже гаряче у квартирах. Всього з проханнями про пониження параметрів теплопостачання звернулось 12 заявників.
40 звернень було викликано відсутністю освітлення вулиць та прибудинкових територій. Неодноразово звертаються лучани з проханням про
освітлення переходу від залізничного вокзалу до ТЦ «Караван».
18 скарг було викликано через неналежну роботу ліфтів. На контролі залишились відключені ліфти в будинку по вул. Бенделіані, 5/ 1-3 під'їзди (капітальний ремонт), Вавілова, 5/ 4 під'їзд.
97 телефонних дзвінків стосувались роботи департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста.
Продовжують надходити скарги на спалювання побутових відходів та опалого листя на прибудинкових територіях, через що виникає задимлення повітря.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає