Cтаном на 1 листопада 2011 року дебіторська заборгованість споживачів — населення за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання становить 33085,4 тис. грн. Підприємство веде активну претензійно-позовну роботу з метою пришвидшення сплати простроченої заборгованості. Про це повідомив сьогодні, 17 листопада, під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради заступник директора ДКП «Луцьктепло» Дмитро Дубняк.
У свою чергу, заступник директора КП «Луцькводоканал» Юрій Вега заявив, що в загальному стан розрахунків зі споживачами води за десять місців 2011 року становив більше 97%. З боржниками, юридичними і фізичними особами, так само ведеться претензійно-позовна робота.
«Ми свого часу застосовували до боржників спеціальний пристрій, який блокував водовідведення, що сприяло пришвидшенню сплати боргів. Але, на жаль, нещодавно Антимонопольний комітет України заборонив нам використовувати цей прилад, хоча наші юристи працюють над вирішенням цього питання», — повідомив Юрій Вега.
Дмитро Дубняк і Юрій Вега також розповіли, що великою проблемою для них є боржники, які фінансово спроможні погашати заборгованість, є заможними людьми, навіть мають по декілька квартир, однак принципово не хочуть платити за комунальні послуги.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації





Коментарі
коментарів немає