З 7 по 21 листопада 2011 року на адресу Луцької міської ради надійшло 1132 телефонні звернення, що в середньому становить 80 звернень на добу.

Таку інформацію повідомила сьогодні начальник відділу звернень громадян Лариса Карп'як.

632 скарг (58%), що надійшли в групу оперативного реагування «15-80», були скеровані до надавача послуг КП «Луцьктепло». Така кількість звернень була викликана через 7 поривів на теплових мережах.

12 листопада виник порив тепломережі на вулиці Єршова, внаслідок чого без опалення та гарячого водопостачання залишились мешканці 33-го та 40-го кварталів (відповідно, надійшло 210 звернень).

13 листопада через порив на тепломережі біля котельні на вулиці Задворецькій, 13 були зупинені теплові пункти на вулицях Дубнівській, 12, Київському майдані, 6 та 11, Задворецькій, 13, внаслідок чого без опалення та гарячого водопостачання залишились мешканці будинків на вулицях Дубнівській, Рівненській, Ніла Хасевича, Кременецькій, просп. Волі та Київському майдані (96 дзвінків).

14 листопада через порив на тепловій мережі було перекрито опалення до будинків, що на вулиці Дружби Народів, 1; 1а; 3 (від мешканців цих будинків надійшло 26 звернень).

16 листопада надходили повідомлення про понижені параметри подачі гарячої води, зокрема телефонували квартиронаймачі будинків № 4, що на вул. Наливайка; Гордіюк, 45, просп. Відродження, 41; 43; 45; 45а; 49; Соборності, 4.

19 листопада скаржились мешканці будинків з вул. Рівненської, 1, Київського майдану, 7, 11, 13, просп. Волі, 54 про відсутність опалення в будинках. А жителі просп. Соборності, 16 та вул. Бенделіані, 3 звернулися із проханням про проведення благоустрою після заміни тепломережі.

Обурення жителів міста викликає питання щодо проведення розповітрення систем теплопостачання в будинках (окремих стояків) у вихідні дні. Проблема виникає через те, що заявки працівники КП «Луцьктепло» приймають в п'ятницю, а передають для виконання лише на понеділок, тому що в суботу та неділю такі фахівці не працюють.

4 % від загальної чисельності (39 звернень) були скеровані за належністю до надавача послуг КП «Луцькводоканал».

18 жителів звернулись з проханням про відновлення зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій (Вишківська, 24-39, Писаревського, 7, Коцько, 20, Львівська, 63; Ніла Хасевича — Кривий Вал; Молоді; Шота Руставелі, 13а та 13б, С.Ковалевської, 1та 10; Черняховського, 21).

38 дзвінків щодо налагодження електропостачання в житлових будинках було скеровано до ПАТ «Волиньобленерго».

За звітний період 17 звернень було викликано несвоєчасним вивозом побутових відходів працівниками ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» (Конякіна, 27, Наливайка, 10 та 10б — поблизу ЗОШ № 11, Станіславського, 4).

12 скарг надійшло через неналежну роботу ліфтів, часті їх зупинки, такі нарікання надійшли від жителів буд № 12, що на вул. Словацького, Ш.Руставелі, 11 та 13, Озерецька, 12; Чорновола, 2в.

Продовжують надходити дзвінки щодо безпритульних собак, лише за два тижні таких повідомлень було 10.