Українських таксистів поставлять на лічильник. Влада хоче, щоб до Євро-2012 всі водії таксомоторів мали ліцензії і возили пасажирів за єдиним тарифом.
Хто більше постраждає від нових правил — таксисти чи пасажири?
Зазначимо, що сьогодні в Україні є два види таксистів. Перші мають ліцензію та переконують, що їздять часто і задешево. Інші працюють вони нелегально, возять клієнтів рідко, але влучно. Дозволу в таких перевізників зазвичай немає.
Тож, перші вирішили витіснити з ринку других, мовляв, нелегали перебивають увесь їхній виторг. «Через те, що в нас таксують всі, кому не ліньки, ми маємо 3-50. В три рази менше тариф ніж потрібен бути», — пояснив голова профспілки таксистів Василь Попик.
Водії з «шашечками» лобіюють закон, який змусить усіх таксистів отримати «картки таксиста», і встановити в машинах лічильники з фіксованим тарифом на перевезення.
У профспілці навіть не приховують того, що за все доведеться розраховуватися звичайним пасажирам. Мета цього закону — підняти тарифи таксистам, поставити лічильник.
Однак масове облаштування таксометрами не стане панацеєю від шахраїв. Один досвідчених із таксистів пояснив, що деякі водії можуть власноруч накручувати лічильники.
«Нечисті на руку наклацають так, що ви будете їхати і просто за голову братися», — розповів таксист.
Зі свого боку в Мінінфраструктури запевняють, що обов’язково контролюватимуть усіх: шукатимуть нелегальних таксистів, а легальних — перевірятимуть.
Також обіцяють провести жорстку акцію зі стороні контролюючих органів з конфіскацією транспортних засобів нелегальних перевізників.
Однак, насправді машину не заберуть, а лише заарештують до виплати штрафу, який, залежно від порушення, сягатиме від 400 до 9 000 гривень. Але і для цього, кажуть юристи, треба змінити багато законів.
Планується, що нові правила для таксистів запрацюють наступної весни. Ціна за кілометр шляху, на думку профспілки, має коштувати як літр бензину. А це приблизно 10 гривень.
Коментарі
коментарів немає