Найбільша кількість звернень громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 21 листопада до 12 грудня 2011 року, стосується ДКП «Луцьктепло» — 289 телефонних дзвінків.

Про це розповіла начальник відділу звернень громадян Лариса Карп’як

Також 58 звернень стосувались діяльності ДКП «Луцькводоканал».

53 телефонних звернення було передано на виконання до надавача послуг ПАТ «Волиньобленерго» щодо налагодження електропостачання в житлових будинках. Всі заявки виконано.

67 дзвінків було викликано відсутністю зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій за такими адресами: Конякіна, 14, 14а; Гущанська, 1а; Карпенка-Карого; Словацького, 12; Соборності, 25; Кравчука, 6; проспект Волі — спуск на Глушець.

За звітний період 15 повідомлень було скеровано на виконання ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Це були скарги на несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів після їх забирання.

20 повідомлень викликано через збої у роботі ліфтів.

6 звернень стосувались роботи ВАТ «Волиньгаз». 29 листопада при виконанні земляних робіт працівниками військової частини було пошкоджено газопровід на вулиці Стрілецькій, 6, внаслідок чого було припинено подачу газу на котельні, що на вулицях Потапова, 10 та Стрілецькій, 27.

Продовжують надходити скарги стосовно безпритульних собак, які є загрозою для мешканців (13 повідомлень).

За звітний період 178 дзвінків стосувалося діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста.

15 звернень стосувалось організації руху пасажирського транспорту. Нарікання було викликане тривалим інтервалом руху маршрутних автобусів № 2, 12, 28, 31.