Конкурсний комітет за закритими дверима сьогодні розглянув пропозиції луцьких підприємців на перевезення пасажирів за маршрутами № 20 та № 30. Таким чином, перемогу здобуло ПрАТ «Луцьке АТП 10701», інформує кореспондент інтернет-видання «Під прицілом».

Основні критерії та вимоги, які ставили до перевізників — це 5 машин основного складу та 1 резервний для маршруту № 20 та 6 автобусів +1 резервний на маршрут № 30 з 15-хвилинним інтервалом.

Таким чином, було подано 4 заявки від перевізників. Однак, двоє приватних підприємців в останній момент відмовились з незрозумілих причин від участі в конкурсі. Тому комісією було отримано та розглянуто пропозиції лише від ПрАт «Луцьке АТП 10701» і Луцького підприємства електротранспорту.

Перед розглядом заявок директор ПрАт «Луцьке АТП 10701» Олександр Тучинський взяв слово, аби розповісти конкурсній комісії, що його підприємство акцентує увагу на перевезеннях пасажирів з обмеженими можливостями. Також приватний перевізник запевнив, що рівень зарплат на його підприємстві є вище середнього рівня в місті.

В свою чергу керівник «Луцького підприємства електротранспорту» Іван Грицанчук не змовчав і почав палко переконувати конкурсну комісію, що цього року середні зарплати по ЛПЕ зросли до 1980 гривень і наразі на підприємстві працює 610 чоловік. Такі заявки Грицанчука не надто вразили членів конкурсної комісії а представникам преси видались надто сумнівними (зважаючи на низьку рентабельність підприємства та постійну заборгованість по зарплатах працівникам).

Тож, таку собі «перевізницьку війну» виграло ПрАТ «Луцьке АТП 10701» набравши більше 31 бала.