Очільник УМВС в Рівненській області провів «гарячу» телефонну лінію з мешканцями області

Поспілкуватись з керівниками державних установ області мали можливість всі громадяни Рівненщини 18 січня. Пряма телефонна лінія, котра традиційно працює у третю середу кожного місяця у громадській приймальні Рівненської обласної державної адміністрації, – один із зручних методів спілкування населення із посадовцями.

На звернення та запитання громадян у визначений час відповідав і начальник Управління МВС України в Рівненській області Василь Лазутко. Протягом двох годин телефонна лінія приймальні була завантажена. 19 мешканців Рівненщини скористались нагодою поспілкуватись із головним міліціонером області. Люди телефонували з різних районів із власними наболілими питаннями. Стосувалися вони і нормативно-правової бази, і розкриття злочинів, стану розслідування кримінальних справ минулих років, вирішення житлово-побутових умов правоохоронців тощо.

Пенсіонер із Рівного звернувся до начальника УМВС із проханням вжити заходів до водіїв, які паркують свої автівки поблизу ринку на вулиці Кн. Романа, ускладнюючи таким чином проїзд інших транспортних засобів та рух пішоходів. Жителька Володимирця Галина запитувала про належність та підпорядкування будівлі, кімнати у якій були роздані родинам правоохоронців. А пенсіонер із Березного консультувався з приводу надбавок до пенсії за участь у ліквідації на ЧАЕС та подальшу службу в ОВС.

Однак, не лише телефонними розмовами обмежились громадяни. У перерві між дзвінками до приймальні заходили і відвідувачі — користуючись нагодою, деякі вирішили особисто дізнатися про можливості працевлаштування в органах внутрішніх справ.

Та не тільки зі своїми бідами та проблемами зверталися до Василя Лазутка мешканці краю. Чимало з них телефонували, аби подякувати начальнику обласного управління міліції за його роботу.

Аналізуючи інтенсивність дзвінків у ці дві години та відвертість діалог, можна сміливо сказати, що довіра населення до міліції Рівненщини, якою нині керує Василь Лазутко, зростає.

Усі запитання та звернення громадян головний міліціонер краю занотував, пообіцявши у найкоротший термін розібратись по кожному із них, допомогти та надати аргументовану і вичерпну відповідь.

— Я був відверто здивований, коли телефонували люди із питаннями, які тягнуться ще з початку тисячоліття, — зауважив полковник міліції Василь Лазутко. — Впевнений, що таких питань є ще більше, і їх необхідно вирішувати. Тож хочу нагадати мешканцям області, що кожного понеділка я здійснюю прийом громадян із 11 до 13 години, де всі нарікання, зауваження та пропозиції щодо роботи органів внутрішніх справ області будуть взяті до уваги, а проблеми, які потребують негайного втручання керівництва, розглядатимуться у найкоротші терміни.

СЗГ УМВС України в Рівненській області