На даний час, низка статутів та положень, зокрема, тих, які були затверджені в 90-х роках минулого століття та на початку 2000 року, досі не приведені до законодавчої відповідності. Крім того, із 118 об’єктів комунальної власності, рішенням сесії обласної ради, затверджені статути та положення лише 66 підприємств та закладів. Тобто, ледь більше половини. Такі цифри озвучив перший заступник голови обласної ради Михайло Кривко, під час спільної наради з керівниками комунальних підприємств та закладів, які є спільною власністю територіальних громад Рівненської області.

Він нагадав присутнім, що навести лад зі статутами та положеннями керівники комунальних закладів повинні до 1 лютого 2012 року, відповідно до доручення першого заступника голови облдержадміністрації Анатолія Юхименка.
Із свого боку, Михайло Кривко озвучив низку пропозицій, які, на думку, керівництва обласної ради, повинні бути враховані під час розробки статутних документів.

Зокрема, в статуті необхідно передбачити порядок призначення та звільнення керівників на контрактній основі, при цьому чітко потрібно зазначити обов’язки керівника та взаємні зобов’язання сторін.

На переконання Михайла Кривка, варто повернутися до практики, коли призначення та звільнення керівників комунальних закладів здійснювалися виключно на пленарних засіданнях ради. Тим паче, що це закріплено главою 4 ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». При цьому за виконавчими органами влади залишаються повноваження подавати кандидатури на посаду керівника того чи іншого комунального підприємства.

Було запропоновано у статутах, закріпити положення, про створення при комунальних підприємствах та закладах наглядових рад, до основних функцій яких, належить аналіз та контроль за діяльністю підприємства. Це, переконаний Михайло Кривко, передусім допоможе підвищити ефективність системи управління об’єктами комунальної власності області.