Громадські організації Луцька планують розробити «Кодекс водія маршрутних таксі». Про це заявили представники громадських організацій, у ході круглого столу з обговорення проекту «Покращення якості функціонування міського пасажирського транспорту у місті Луцьку». Про це повідомляє інтернет-видання «Під прицілом».

Оскільки водії мають постійний контакт з пассажирами, а часто трапляються неприємні ситуації, вони повинні нести відповідальність. Таким чином, перевізники отримають певні важелі впливу на підлеглих а мешканці міста будуть в праві особисто вимагати у водіїв дотримання умов прописаних в кодексі.

Щодо перевізників, то у питаннях тарифів та розвитку інфраструктури вони претензій не мають. Більшість присутніх перевізників запевнили, що у разі проведення опитування серед пасажирів в середині маршруток водії не матимуть нічого проти. Для них є більшою проблемою поганий стан дорожнього покриття.

В свою чергу голова спостережної ради ПрАТ «Луцьке АТП-10701» Вадим Вітинський заявив, що влада отримала у перевізниках – «хорошого місцевого інвестора в розвиток транспортної інфраструктури міста».

«Якби не було приватних первізників міській владі довелось би купувати ті самі тролейбуси, автобуси та маршрутки аби забезпечити громадян зручним доїздом. Тож зваливши все «на плечі» перевізників міська влада перестала ними опікуватись і таким чином зняла з себе обов'язки по якісному наданню мешканцям міста послуг з перевезення.», - зазначив Вадим вітинський.

За його словами, влада вже настільки знахабніла, що почала нарікати та висувати предензії стосовно якості та комфортності маршрутних перевезень.