Стан матеріально-технічної бази, правоустановчої документації, оформлення документів на землю закладів обласної комунальної власності – питання, які турбують керівництво обласної ради.

Лише в 10 закладах галузі охорони здоров’я виготовлені свідоцтва на об’єкти нерухомого майна та земельні ділянки, у 30 закладах документація виготовлена не в повному обсязі, або взагалі відсутня. Не ліпша ситуація й у галузі освіти: не оформлені земельні ділянки Олександрійської школи-інтернату, Обласної станції юних туристів, станції юних натуралістів.

За інформацією головного управління економіки та інвестиційної політики обласної державної адміністрації, комунальні підприємства та заклади області повинні отримати ще 176 державних актів на право постійного користування земельними ділянками.

У той же час, обсяг фінансування на проведення відповідних робіт становить майже 530 тис.грн. Відтак, у разі потреби ці кошти доведеться передбачити в обласному бюджеті. У той же час, за словами керівників комунальних закладів, система оформлення документів – украй забюрократизована, до того ж коштів на ці потреби хронічно бракує, адже тих, які вони отримують з бюджету, вистачає на зарплати та розрахунки за енергоносії.

Тож, за підсумками наради з керівниками комунальних підприємств та закладів Рівненщини, було вирішено якнайшвидше вивчити ці проблемні питання та підготувати відповідні доручення.