Голова Волинської облдержадміністрації Борис Клімчук розкритикував соціальну рекламу МНС. Про це повідомляє інтернет-видання «Під прицілом».
Зокрема, губернатору вона видалась надто примітивною, такою, яка не дає «психологічного впливу» на громадян Волині.
«Повинна бути «жорща» реклама, більше психологічно впливу. Не так, як ви просите «не висовуй голову з тролейбуса бо відірве», а навпаки по принципу «висунь-висунь, побачимо чи завтра ти матимеш що висунути», - заявив Борис Клімчук.
Таким чином, губернатор порадив начальнику управління Держтехногенбезпеки у Волинській області Миколі Кревському переглянути свою рекламну кампанію і залучити відповідних фахівців у галузі реклами та «піару» до розробки реклами на щитах та інших видах друкованої продукції. Також Клімчук пообіцяв виділити по області рекламні площі спеціально під «нову соціальну рекламу МНС».
Губернатор Волині розкритикував соціальну рекламу МНС
п'ятниця, 10.02.12 15:27Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації





Коментарі
"Жорща"
10.02.2012 16:26:16
«висунь-висунь, побачимо чи завтра ти матимеш що висунути» - життєвий принцип губернатора?