Лучани скаражаться не погану роботу транспорту. Про це повідомила начальник відділу зі звернень громадян Лариса Карпяк на оперативній нараді під головуванням міського голови Миколи Романюка 14 лютого, - інформує "Під прицілом".

Зокрема чиновник відзначила, що серед звернень громадян, які надходили на номер оперативного реагування "15-80" за останні два тижні, переважають ті, які стосувались надання інформації про роботу виконавчих органів міськради.

17% звернень стосувалися роботи ДКП "Луцьктепло". Лучани порушували питання опалення, подачі гарячої води в будинках. Зокрема 11 лютого сталась аварія у будинку по вулиці Гордіюк, де прорвало трубу у підвалі. Цю проблему вдалось вирішити тільки за три доби.

Також 63 звернення надійшло з приводу роботи "Луцькводоканалу", 69 - ВАТ "Волиньобленерго", 31 - "Луцькспецкомунтранс".

Окремо Лариса Карпяк порушила питання роботи транспорту міста. За останні два тижні мешканці обласного центру Волині скаржились на тривалу відсутність пасажирського транспорту. Зокрема скарги надійшли на погану роботу автобусних маршрутів за номерами 1, 9, 9а, 18 та 32.

У відповідь на це мер Луцька Микола Романюк пообіцяв, що з березня транспорт буде працювати більше ефективно, оскільки саме з того моменту GPS-контроль стане обов'язковим. "Ясно, що перевізникам нецікаво, щоб їх контролювали", - сказав мер.

Також частина лучан скаржилась на відключення телеперадач "Аверсу", однак міський голова зауважив, що це проблеми самого каналу. Зауважимо, що останнім часом на телеканалі "Аверс" з'явилась низка критичних матеріалів, які кидають тінь на міського голову Луцька.