Події навколо реконструкції «Буратіно» останнім часом розгорілися не на жарт. Скандальну забудову Козюри-старшого, Романюка-молодшого та маловідомої «подружки юриста» міський голова вже грозиться знести, якщо суд визнає її незаконною. Однак, на фоні цієї війни інтересів, дедалі більше спливають сенсаційні факти і маловідомі люди, участь яких у справі стає все більш вагомою. Адже у справі випливають «плівки Сажнєва» – записи телефонних розмов, здійснені громадським активістом, якого одна зі сторін конфліктної ситуації вербувала організовувати замовні акції з метою дискредитації реконструкції «Буратіно»…
Мимоволі позиція мешканців будинку за адресою Винниченка, 4, усі «за» і «проти», дозволи комісій чи санітарні вимоги відходять на задній план. Чи не найскандальнішим виявився факт приватизації квартири головою земельної комісії Луцької міськради Володимиром Никитюком та директором БЦ «Директорія» Олександром Товстенюком, які вимагають у забудовників 500 тисяч доларів США за «спокійне загладжування скандалу». Та найкумедніше виглядають витівки із замовними акціями, протестами та пікетами, про які «потерпіла громада» майже нічого не знає, та й відношення до яких загалом не має.
Тож у центрі цих подій опинився громадський активіст Андрій Сажнєв, який під час прес-конференції Андрія Козюри заявив, що не менш підставні особи, такі, як правозахисник Микола Нікітюк та радикал-перебіжчик Володимир Кучер, організовують штучні «заказухи». За його словами, він став жертвою обставин. Ми попросили Андрія Сажнєва, якого в місцевих журналістських колах уже встигли наректи таким собі «волинським Мельниченком», розповісти про всі перипетії навколо цього питання в інтерв’ю для нашого видання. Тональність, стилістика та відвертий виклад думок інтерв’юєра автор намагалася максимально зберегти…
– Як ви опинились у центрі скандалу навколо «Буратіно»?
– Приблизно півтора місяці тому до мене зателефонував Микола Нікітюк і призначив зустріч. По телефону він представився як екс-депутат 5 скликання, голова Волинської правозахисної групи. Але на зустріч він прийшов не один. З ним прийшов Володимир Кучер, який представився головою обласного осередку Радикальної партії Ляшка. Вони запропонували мені трішки підзаробити і зайнятися «заказухою» проти Миколи Ярославовича (Романюка – прим. авт.) та депутата Андрія Козюри. Я ж запитав у них, яка суть роботи. На що почув, що є замовник, щоправда, спочатку не називали, хто ці люди. Мовляв, треба розробляти такі листівки і плакати, збирати хлопців на акції і за це їм будуть платити гроші. Я спершу хотів одразу відмовитися від цього, але потім подумав про те, що ж вони будуть далі мені пропонувати. Самому цікаво стало, як громадському активісту.
Далі вони розповіли, що склали кошторис на 33 тисячі гривень, мене відразу зацікавило і здивувало: такі люди – і кошторис одразу на 33 тисячі. Окремо вони заклали кошторис на мої роботи. Це – організація акцій, поїздка на УНІАН, де я мав розповісти, який у місті «кавардак» коїться, мовляв, у нас такий мер поганий. Сказали – збирай народ! Буде проплачений мітинг на людей 20-30, в розрахунку по 20-30 гривень на одного учасника акції. Але відразу ж зазначили, що дадуть і нам заробити – але і їм теж треба щось мати на цьому.
Коли вони далі мені почали все розказувати – я знову хотів відмовитися. Почав закидати їм відмовки типу «ну давайте зачекаємо ще трохи, я ще подумаю…» Але вони одразу почали мені натякати на те, що «у нас прокуратура куплена, в нас усе куплено», мовляв, не переживай. Я розумів, що це неправильно, але якщо вже такі люди кажуть, що у них усе в кулаці, то якщо відразу відмовлюся – то такі депутати і юристи, як Микола Сергійович, знайдуть, чим на мене натиснути.
Тоді я дав згоду – і ми призначили другу зустріч. Цього разу це було кафе «Мальвіна», де ми обговорювали подальші наші дії. Але цього разу я вирішив, що треба все писати на диктофон. Але оскільки запис на диктофон без згоди співрозмовника є протизаконною дією, вирішив писати хоча б свою розмову. Тому записував тільки тоді, коли я розмовляв, а коли вони розмовляли – не записував.
Під час цієї зустрічі ми обговорювали питання, скільки мені будуть платити. Микола Нікітюк розповів, що 14 лютого буде мітинг біля кафе «Буратіно» на вулиці Винниченка, 4, куди треба привести чоловік 20, яким заплатять по 30 гривень. Нікітюк також сказав, що й «тебе не обідим, гривень 300 дамо» і запевнив, що буде все нормально.
Я зібрав хлопців і сказав, що готуємось, а потім поїдемо на УНІАН. , у свою чергу, сказав, що за це мені в бюджеті передбачили 1000 гривень. Коли я почав натякати їм про якусь свою безпеку, бо все-таки, хто Козюра-Романюк – не прості люди, Микола Сергійович почав ухилятись від відповіді, мовляв, є замовник: «Якщо треба, і замовник, і я тобі безпеку гарантуватимемо». Сказав, що гроші даватиме особисто і виступатиме моїм гарантом. Я відповів, що мені немає різниці, на кого працювати – на вас чи на інших замовників. Після чого всі розпрощались і ми пішли з Кучером.
Думаю, у Володі запитаю, який сенс у тому, щоб усе це робити – те «Буратіно», ті протести. На що Володя відповів, що люди, які цим зацікавилися, візьмуть із пана Романюка та пана Козюри півмільйона доларів – і все потім так і замнеться. Мовляв, «якщо ми правильно і грамотно поставимо умови». Але він сказав, що це – мінімальна їхня задача. Максимальна – це відставка міського голови взагалі.
– Невже так категорично: відставка голови?
– Так. Мовляв, максимальна задача планується – висловити недовіри міському голові і розпустити міську раду. Але не сказав, хто і що планує робити далі, тому що Микола Сергійович сам напряму спілкується з замовниками і обговорює та погоджує питання з ними сам, «а мені він так само роботу запропонував, і я погодився з ним співпрацювати», – розповів мені Володя Кучер. Мовляв, він сам ніде не працює, то подумав, «чом би не попрацювати». Додав, що вже не раз виконував таку «заказуху», тому знає, як над цим працювати. Бо вже купу партій поміняв і всюди мав керівні посади, всюди вдавалося заробляти...
Шостого числа я вже сам зранку дізнався, що в Козюри (Андрія Григоровича – прим. авт.) планується прес-конференція. Тоді до мене зателефонував Микола Нікітюк і сказав, що от: «така рибка велика – і сама в руки нам пливе». Мовляв, вони планували 14 числа збори на Винниченка, аби організувати там якийсь пікет. А тут – прес-конференція… Тож треба молодь, яка зможе там виступити.
Коли ми зустрілися цього разу, я запитав: «А хто ж такий замовник?» Я бачив в інтернеті, що такі люди, як Никитюк, Товстенюк «наїжджали» на Романюка і безпосередньо на Козюру – для себе висновки вже зробив… Але хотів почути підтвердження. То Нікітюк мені сказав, що ще є люди, так би мовити, «зверху». Мовляв, Романюк уже там і Партії Регіонів, і ще там комусь насолив... Але він, певно, зрозумів, що проговорився, бо почав замилювати очі тим, що ще хтось там на Романюка з Козюрою «має зуб», і вони попсували багатьом життя.
Коли ми зустрілися з ними вже перед прес-конференцією, то Володимир Кучер сказав, що треба збирати хлопців і влаштувати таку акцію, за яку кодному заплатять по 50 гривень і мені 300 гривень накинуть. Намалювавши плакати, вони попросили мене сісти на прес-конференції поближче до Козюри і коли він буде виступати, дадуть команду, щоб я взяв слово і виступив проти нього з заявкою. Самі ж Нікітюк і Кучер вирішили нічого не робити, а «загрібати жар чужими руками». Вони безпосередньо на прес-конференції писали мені СМС-повідомлення, в яких вказували, коли починати роздавати листівки журналістам і розгортати плакати.
А я зрозумів, що це мій шанс – виступити на прес-конференції Козюри, заявити про все і дещо «вмити руки». Але я все ж таки дав знак хлопцям починати акцію і розгортати плакати. Я хвилин 10 думав, що мені робити, оскільки знав, що Нікітюк почне мене у відповідь звинувачувати. Козюра таки надав мені слово. І я виступив, заявивши, що це дійсно Нікітюк і Кучер займаються заказною справою, що платять безпосередньо мені і хлопцям гроші за це. Нікітюк із Кучером ждали, що я встану і почну обливати брудом Козюру. Але не так сталось, як гадалось…
– То Андрій Козюра знав, що ви маєте виступити з подібною заявою?
– Ні. Андрій Григорович узагалі не знав, із чим я виступлю. Він, можливо, думав, що я виступлю на їхній стороні і буду говорити, що там будівництво незаконне. Але реально там узагалі ніхто не знав, що і як буде відбуватися. Козюра, побачивши оці плакати і хлопців, зрозумів, що мені треба надавати слово, аби журналісти не подумали, що він ухиляється від розмов і відповідей. Тому був змушений надати мені слово. Але коли я виступив і заявив, що це замовна справа, то Андрій Козюра сам був здивований, що я сам у цьому зізнався. Йому було відомо, що я працюю з Нікітюком і Кучером, бо він неодноразово бачив нас у міськраді, тому й, напевно, не мав віри тому, що я кажу проти своїх замовників. Що оце вони дійсно вимагають гроші і хочуть, так би мовити, «збити бабки».
– А які ви мали відносини чи справи з Володимиром Никитюком, Олександром Товстенюком, Миколою Нікітюком та Володимиром Кучером до цього скандалу?
– Взагалі ніяких не мав, я особисто не знайомий із Никитюком, депутатом міськради. Мене якщо хтось зацікавив, то я знаходив потрібну інформацію в інтернеті і читав, хто це і чим займається, а так навіть не було особливої потреби… Так само – і з рештою. Ну, по громадській роботі чув про правозахисну діяльність Нікітюка, але не більше.
– А відносини з Андрієм Козюрою?
– З Козюрою в мене така довга історія… Я з ним особисто не був знайомий, доки десь близько півтора роки тому організовував студентську ініціативу – і ми збирали підписи за те, щоб тролейбуси почали їздити. І мені порадили до Андрія Козюри звернутися, щоб він якось поміг виправити цю ситуацію і заїздили тролейбуси. Я тоді заходив до пана Козюри, давав йому свої заяви, він мені тоді пообіцяв їх розглянути у встановленому порядку. Після того я з ним не зустрічався, але вони розглянули ці заяви, попри те, що в нього було своїх купа справ, але нам, студентам, треба було терміново вирішувати цю проблему. Після того ми з ним більше не бачились і не зустрічались. Я в інтернеті лише спостерігав за його роботою.
– Але ж ви заступилися за нього…
– Там зараз, може, і говорять, що я заступився за Козюру, але це більше мій етичний громадський обов’язок. Хоча ще раз наголошу, що така ініціатива, як Антикримінальний моніторинг – вона проти таких проявів, проти корупції. Але я думаю, кожен лучанин хотів би припинити подібне. А це вже справа грошей. Хтось, можливо, захотів би припинити це, а хтось би порахував за потрібне взяти в кишеню гроші і йти спокійно жити. Люди є всякі… От Нікітюк, мабуть, не думає про людей. Лиш про те, як би заробити побільше грошей...
– А яке ви маєте відношення до самої забудови Буратіно?
– До забудови я ніякого відношення не маю. Наскільки я зрозумів, вони теж до тієї забудови ніякого відношення не мають. Єдине їхнє зацікавлення – до тих грошей. А сама забудова їх не цікавить. Якби там не крутилися гроші – вони б цим не займалися. Якби ця забудова була дійсно незаконна – можливо, у них, як у правозахисної організації, була б потреба заступитися за людей. У Козюри є практично всі необхідні документи. До речі, і сам пан Романюк говорив на звіті, що у разі, якщо прокуратура чи суд вирішить, що ця забудова є незаконною – віони її знесуть. Ні пан Козюра, ні пан Романюк за те «Буратіно» особливо не тримаються. Вони самі вже розуміють, що якщо в їхніх діях побачать щось незаконне – будуть готові самі його розвалити і сказати «Ми були неправі»...
– Ваші плівки з аудіозаписамии є достовірними?
– У мене на плівках дійсно є записано, де Кучер говорить, що в результаті успішної справи вдасться збити з пана Козюри і пана Романюка півмільйона доларів. Я записував розмови і роздав журналістам диски. Але розмови дуже поганої якості. Проте, якщо прислухатись, то можна все розібрати. Стосовно того, що Нікітюк погрожував, буцімто «побачимося в суді», то я думаю, що ці плівки додадуть до справи, бо я, знаючи, що чужі розмови без попередження записувати не можна, писав більше себе і свої слова. Якщо ж визнають, що ці записи протизаконні, я готовий навіть сплатити штраф. Мої товариші-юристи вже готували такі самі позови, то, думаю, вони мені теж допоможуть. Я не звертатимуся до юристів Козюри. Намагатимусь, якщо буде суд, захищатися власними силами. Не хочу вплутувати сюди Андрія Григоровича.
– Скільки вам пропонували і скільки отримали за «замовну» акцію?
– З самого початку мені дали 200 гривень. У мене навіть це записано, де пан Володимир Кучер, представник Радикальної партії, сам казав, «от на тобі, Андрій, 200 гривень, у нас було закладено в бюджеті тобі. Це – на твої перші затрати». Ну, а за все разом нам заплатили 320 гривень. Бо надалі основна сума мала бути за поїздку на УНІАН і за зрив звіту Романюка, де я мав виступати.
– Але Ви так і не віддали їм цих «брудних грошей»?
– Я їм заявляв не раз: давайте, я вам віддам ті гроші. Я на прес-конференції Андрія Козюри коли повідомив, що мені платили гроші, – Нікітюк одразу почав казати, що мене не знає і грошей не платив, а диски – це фальшивка. На що я йому при всіх відповів: «Микола Сергійович, якщо ви переживаєте за тих 200 гривень, які мені заплатили, я готовий вам зараз віддати». Хоча тими грошима я не розпоряджався – я все віддав хлопцям, які були зі мною. Вони були так здивовані, бо думали, що я їх отак підставив. Але після прес-конференції ми поїхали на таксі якраз на ті гроші кави попили. То така сума, що якраз вистачить зайти в кафе пообідати. Що таке сьогодні 200 гривень?
Хоча після прес-конференції Нікітюк підходив ще й до моїх хлопців і розказував, що «він вам має по 100 гривень дати, а не по 30», бо, бачте, вони в бюджеті заклали таку суму. Мовляв, я ще й собі в кишеню з них поклав. Але це мої друзі, з якими я вже не перший рік працюю, і вони знають, що навіть якби Нікітюк чи Кучер дали б мені мільйон, то я б їм признався і поділив усе на всіх. Мої хлопці зі мною і так би пішли при потребі, і зовсім не за гроші. Але якщо є можливість дати хлопцям підзаробити – то чому б і ні?
– Ви мали після того від когось конкретні погрози?
– Після тих зборів 14 лютого на Винниченка, 4, коли я їм зірвав протест, Нікітюк підбіг до мене і почав мені погрожувати фізичною розправою. Мовляв, «ти в мене будеш побитий… ти в мене без пам’яті будеш ходити». Почав нецензурно ображати. Мені було дико, що така людина – і таке собі дозволяє. Він погрожував також і сексуальною розправою. Мовляв, станеш на коліна і будеш мій *** ******. Вибачайте, це якось вам навіть не етично говорити таке... Мій друг стояв за спиною і все те чув, як Нікітюк говорив, що «ти в мене будеш «с**ати». Я не хотів одразу лізти з ним на конфлікт, тому що він себе вів узагалі неадекватно. Я журналістам «Аверсу» казав, щоб зняли на камеру ці погрози. Але вони почали, навпаки, камеру відвертати. Я реально пішов чимшвидше звідти, бо зрозумів, що він і кулаками може на мене накинутись. Він був просто скажений.
– А кого конкретно ви боїтесь?
– Я оце їх, фактично Нікітюка, Никитюка і Кучера чи Товстенюка, особисто не боюся. Але знаючи, що це страшні люди, які звикли все загрібати і нічим не нехтувати, побоююсь, щоб часом не проплатили якимось «обезбашенним» хлопцям, от як із Дячуком було. А то буду йти десь випадково, а мені проломлять череп, чи поламають ноги, чи ще без пам’яті десь лишать.
Поки що конкретні погрози були від Миколи Нікітюка. Фізична розправа – раз, сексуальна розправа – два. І з такими натяками, що якщо мене поб’ють, то навіть із психлікарні довідку вони мені зроблять. 90-ті вже відійшли, то на сьогодні всі знають, як це робиться – або за грати посадять, або поб’ють, щоб пам’ять «відшибло» – і в психлікарню. Я боюсь не стільки його і Кучера, скільки того, що вони все зроблять чужими руками, самі на це не підуть… Але мститися будуть. Я от постійно йду – і вже обертаюсь, чи за мною ніхто не йде. Бо вони можуть знайти пару «уродів», заплатити їм гроші – і все! Шию звернуть чи проламають череп…
– Ви звернулись до правоохоронних органів із заявами на погрози?
– Одразу на прес-конференції я повідомив, що боюся за свою безпеку, і вже подав свої заяви до міліції, прокуратури і СБУ. Щоб вони знали, у разі якщо мене хтось зачепить, – що це, можливо, Нікітюк чи Кучер. Вони не гребують нічим і можуть «батька з матір’ю продати». Їм гроші платять і вони за гроші зроблять усе. У свою чергу, їхні замовники їм платять дуже великі гроші. Як він говорив, «у них все проплачено – і міліція, і прокуратура».
– І все ж таки, Ви понесли заяву до міліції, попри те, що, за словами Миколи Нікітюка, вона «куплена»?
– Уже 14 лютого, після сутички на Винниченка, я одразу поїхав на опорний пункт і написав заяву. Мій друг теж усе чув і разом пішов у міліцію зі мною, аби дати свідчення. Вони прийняли мою заяву і сказали, що, напевно, передадуть її у міськрайвідділ на Грибоєдова, а там уже вирішать, де будуть її розслідувати – чи за місцем подання, чи на місці, де відбувалися ці події. Мені вже на третьому опорному пункті повідомили, що мою заяву зареєстровано Луцьким МВ ЖРЗПЗ від 15.02.2012 під номером 1633 і призначено слідчим лейтенанта міліції Гончарука Тараса Георгійовича. Хоча я вже й не знаю, чи з тієї заяви буде якийсь толк…
Таку саму заяву, до речі, я подав до прокуратури області, але вони відповіли мені, що надіслали її на розгляд прокурору міста. Можливо, ще не встигли всю прокуратуру проплатити… До СБУ я теж звертався з заявою, але відповіді від них ще не отримав. Після того хотів також звернутися до преси. Але мені ніде не давали слова, бо всі питають, «чи маєш бюджет передбачений»? Усіх цікавлять гроші. Можливо, це «тріо баунті», як я їх називаю, профінансувало вже майже всі засоби масової інформації?...
– Чи все ж таки ви працюєте на замовлення Андрія Козюри, який таким чином намагається дискредитувати правозахисника Сергія Нікітюка і Володимира Кучера в очах преси та громади міста?
– Мислити треба логічно. Як Козюра міг мене замовити, якщо Нікітюк зі мною зв’язався першим сам і особисто? Вони ж провіряють людей для такої роботи, шукають, підбирають…
– Однак справа «пахне» наклепом…
– Та який там наклеп? Я їх не чіпав і не шукав у них роботи. Знайшли мене вони самі. От тільки не думали, що «проколяться». В мене потреби в тому не було. Шукати Козюру в мене теж не було потреби. Більше того я на пре конференції неодноразово натякав на те, що я боюся за свою безпеку по її закінченню. Тому користуючись нагодою, хотів би спростувати версію «Аверса», який усе перекрутив і сказав, що по закінчені прес-конференції я сів у машину Козюри і поїхав у невідомому напрямку. Це все не так, Андрій Григорович один з усіх запропонував мене провести до правоохоронних органів аби зі мною нічого не сталося. Тому всі знали куди я з ним пішов і в якому "невідомому напрямку". Він у прокуратурі чув, як Микола Сергійович кидався до мене зі словами «Ах ти продажна сволота». От і все. Правда після того ще Козюра мене підкинув до СБУ, бо їхав у тому ж напрямку.
– Андрій Григорович запропонував свою «благодійну допомогу»?
– Говорять, що, можливо, він (Андрій Козюра – прим. авт.) міг би перекупити мене… Але в Козюри не вистачить стільки грошей, щоб мене перекупити. Не вистачить ні в нього, ні в бюджету навіть державному, щоб мене купити…
– Але ж вистачило грошей у Нікітюка?
– Така ініціатива в мене особиста. Я така людина, яка йде проти корупції. Я дію по своїх установках за справедливість. Якби мені треба було заробити гроші, я б ті гроші заробив би на Нікітюку. Цей Кучер і Нікітюк – це два клоуни. Ну як такий, як Кучер, за своє таке коротке життя зміг побувати стількох партіях? Це ж людина, яка не має ніякого свого погляду. Де гроші – там і він. Як я й кажу: це – «тріо баунті». Цей Никитюк, Нікітюк і Кучер – я для себе їх вже називаю так.
Я вже після тієї прес-конференції і звіту Романюка, де все стало ясно, – сам із власної ініціативи зі своїми хлопцями прийшов на ті збори 14 лютого на Винниченка 4. Заявив людям, хай подумають, з ким вони зв’язуються і за кого вони там стоять. Мовляв, поки вони тут стоять, Нікітюк з Кучером за їхніми спинами гроші «дерибанять»… Мені Нікітюк просто закрив рота. Наскільки я зрозумів, самі мешканці будинку особливо нічого не мають проти самої забудови, претензії можливо більше стосуються благоустрою будинку і їхнього дворику. Але Нікітюк їх там просто загіпнотизував. Мовляв, забудовники такі погані, а я тут – борець за справедливість. Зі своєю правозахисною групою.
А нехай докаже, що він не тільки за гроші працює! Що може справді допомагати людям, які потребують юридичного захисту. От мені цікаво, якою була б реакція Миколи Сергійовича, коли б я звернувся до них за юридичною допомогою. Я 80 процентів даю, що я, можливо, як пересічний громадянин, звернуся до його правозахисної групи за юридичними консультаціями. Але ще раз наголошу, що ця війна за «Буратіно» – вона мене не стосується. Вона не моя. Тому я й перестраховувався, записуючи розмови на плівки…
Розмову провела Еля КОРОТИНСЬКА
Коментарі
Георгій
20.02.2012 11:01:53
Ого !!! Оце так історія
Малиновська
20.02.2012 11:06:51
Кучер??? ахахах так він взагалі неадекват молодий юначе ским ви мали справу я вам не заздрю
Василь
20.02.2012 11:09:52
Просто розмова з клоуном :-) Цей Сажнєв якийсь недоумок і не більше:-)
Ігарьок
20.02.2012 11:11:53
А ти його взагалі знаєш? Не суди бо сам нічого не вартий.
Вадімка
21.04.2012 15:48:02
+1
Анонім
20.02.2012 11:39:38
Перед тим як звинувачувати постав себе на його місце. Василь по твоїм словам видно що ти самий звичайний боягуз і вони абсолютно ні чим не обгрунтовуються лише дитячі слова приниження
Аня
20.02.2012 14:39:28
немає чого судити того кого незнаєш. хтось там писав про заздрісників..хм..якби заздрили,то відмивали би собі тихенько гроші і нікому нічого не намагались тут розповісти.
Вадімка
21.04.2012 15:52:35
це зовсім не правильно.... думати нада перед тим як шось таке писати... ти про цю людину хоча б щось знаєш?* тепер з впевненістю хочу тобі сказати, шо ти сам н*до*мок і не більше... бо тобі тільки аби ср*ть людину.... всі роблять помилки...
за правду
20.02.2012 11:14:07
Микола Нікітюк багато на себе взяв,погрози це вагомий натяк на те що він неадекват.
Василь
20.02.2012 11:15:46
Так і знати його не треба.Просто прочитати цей брєд.
Ігарьок
20.02.2012 11:16:39
Ти внатурі Василь...
Клоун
20.02.2012 11:21:49
РРУНІМАГУ!!!! Вже давно так не ржав...
Василь
20.02.2012 11:22:30
Такий же як і ти Ігарьок.
Мнемонік
20.02.2012 11:23:31
Нє реально Нітя вже переборщив. Найшов цапа відбувайла а потім вмив руки. Тіпа Козя... це ти його проплатив.... а я білий пушистий...
Ярик
20.02.2012 11:24:37
Як це розуміти
Мнемонік
20.02.2012 11:27:37
ну стандартна ситуація - Козюра цапнув вумного пацанчіка, якого тупо невзначай підсунув Ніті як хорошого активіст-організатора акцій... той повівся... або ж взагалі і факту такого не було а цей Сажнєв попросту за опридільонну плату заявив це на пресусі козюри і у відповідь почув від Ніті погрози
антикрім
20.02.2012 11:25:21
Нє мля... він не продається... а якого хрена взяв тих 300 гривень... це називається "політична простітутка" сам бігав від однієї партії до іншої... шо не так? зато зараз подработать на когось вигідно - вибори на носі - коси бабло Андрюха...
Спостерігаючий за рівнем розвитк
20.02.2012 11:26:12
Шановні, перед тим, як обговорювати конкретну ситуацію, потрібно дізнатись що за людина її розказує ! Знаючи людей, які можуть заради свого "блага" - наговорити лишнього не знаючи про наслідки.... Не робіть поспішних висновків!
Ярик
20.02.2012 11:27:51
Я знаю Андрюху років так з 5 вже.Можу сказати одне чесна порядна людина яку дійсно купити не вийде більше того це людина яка переймається дійсно проблемама нашого міста РЕСПЕКТ тобі АНДРЮХА
Спостерігаючий
20.02.2012 11:30:10
Ярик, навіщо писати "ім' користувача", якщо всі знають хто це пише?
Спостерігаючий
20.02.2012 11:28:44
Дійсно "Буратіно" - не відповідає жодним вимогам "реконструкції", але не потрібно за гроші когось обговорювати.. тут палка в двої кінцях...
Ярик
20.02.2012 11:29:39
а як ти скажеш на те що всі є документи?
Спостерігаючий
20.02.2012 11:31:32
Якрик...аййоо... маленький ти ще! Не лізь куди не треба... Рано ще займатись Вам містом Луцьком...
Ярик
20.02.2012 11:32:47
А ти вже прям вовк старий і знаєш все так ?
Клоун
20.02.2012 11:35:08
абуагагга.. Ярик, гуляй давай...
Ярик
20.02.2012 11:36:40
Проплачені базікала
Я
20.02.2012 15:38:51
Мужчина, ВИ справді вірете ще в діда Мороза?? )))))))))))) Якщо Ви ведете ще мову про документи в цьому питанні ("реконструкція" Буратіно) - то я скажу, що Ви: а) наївний; б) на стороні забудовників і маєте зиск з цього; в) не мали ніякої справи з будівництвом і як оформляються документи на будівництво в нашій області (не беру навіть Україну).... не смішіть людей чесне слово ))
під дупу
20.02.2012 11:29:24
Клоун {нецензурна лексика} .... зараз не здивуюся що цей матеріал хтосьпере - проплатить і його заберуть з сайту. Обідили реальних пацанів.
Ярик
20.02.2012 11:31:31
Ти і проплатиш раз таке говориш
під дупу
20.02.2012 11:38:36
та я стібусь... але {нецензурна лексика} Нітя цього не пропустить... буде зворотку давати... і Кучер теж... такщо цьому пацанчіку реально можуть і по башці залупити за те інтервю
Ярик
20.02.2012 11:41:17
ну то побачим його істене Я
Сажнєв
20.02.2012 11:35:44
Ого даже не ожидав що вона вийде тому як всі відмовлялися хоть що небудь говорити про ті погрози збоку Нікітюка.Дуже вдячний видавництву зате що не осталися осторонь того що діється.
під дупу
20.02.2012 11:40:53
а шо Козюра спонсорнув? чи мля така вже ініціатива в самої Елі... тіпа бабла навіть не попросила... а інші {нецензурна лексика} всі просять... ой-ой-ой... не смішіть... всі зараз за всьо платять ЗМІ.
під дупу
20.02.2012 11:36:09
Нє а Кучер такий пацан.... може {нецензурна лексика} як і Ляшко любить теж щоб хтось пососав... але нє... він мабуть більше любить брати в рот... недарма за радикалів
Психіатр
20.02.2012 11:39:29
А навіщо його стукати по голові? Зразу везіть до нас Це ж уже наш готовий клієнт, стопроцентно !!!
Ярик
20.02.2012 11:45:04
Андрюха нікого не слухай роби те що робиш так і нада тому Нікітюку і його клоунам
Читач
20.02.2012 11:45:30
Тепер луцького "Забзалюка" Козюра мусить призначити заступником по "Рідному місту" і другим номером на виборах. :))) Хоча ні - лише четвертим, бо куди ж подіти Бондаруків? :))
Ваня
20.02.2012 11:46:20
Пацани вже це все пише наhttp://www.0332.in.ua/article/119115 - оце бистро росходиться
Малиновська
20.02.2012 11:52:03
Плівки Сажнєва це цікаво хотілося би послухати Вову шо він там меле.
Сажнєв
20.02.2012 11:52:59
Я повністю згоден з тим, що може я скоїв щось не те, але за свої слова я буду відповідати сам... Дякую всім за увагу.
Вадімка
21.04.2012 15:47:33
І це правильно... +100
о_О
20.02.2012 11:53:40
Дайте запис послухати.. було б дуже цікаво знати що там говорять..
Малиновська
20.02.2012 11:55:27
Я теж хочу послухати Аууу у кого є запис?????
ЕХ юей
20.02.2012 12:17:00
на ютубі є частина запису в пошук забивай кучер нікітюк
ОУ74
20.02.2012 11:56:55
Сажнєв думає про майбутнє свого міста. Справжній активіст та патріот.
Малиновська
20.02.2012 12:00:14
Кучер Володя я тобі говорила погориш коли небудь ти з своїми заказними справами.
ВАСЯ друг Сажнева
20.02.2012 12:03:44
САЖНЕВУ козюра дав більше чим ті два клоуна ось і все... Проститутка....
КоС
20.02.2012 12:08:36
а тобі скільки дали грошей друг Сажнєва щоб тута ганебно зазіхатися на цього чоловіка?
халява
20.02.2012 12:12:51
Я можу безкоштовно обсирати і тих і тих...
МИКИТА
20.02.2012 12:05:40
три ушлюпка ха-ха-ха ржу вмираю..... то треба такими дятлами бути....
Морж
20.02.2012 12:14:13
Цікаво що буде Сажнєвим після цього всього? шо побють то точно базара ноль.
Боксер
20.02.2012 12:17:32
Андрюха тебя поб*ют смотри по сторонам лучше мой тебе совет.
P.S Basta
20.02.2012 12:19:04
Я знаю, что все роли уже давно розданы, Образы подобраны, декорации собраны. Постановщик ставит великий опыт с понтом Никто не станет спорить с его опытом. Актёры в гримёрных зубрят роли Главное остаться на сцене по любому. Нет боли, эмоции прописаны на бумаге Сначала соло, следом смерть во втором акте. Таланты гримируют до неузнаваемости Необходимо нравиться, срывать овации, Остаться в театре, во что бы то не стало Не главная роль, то хотя бы роль третьего плана. Мне не по духу кем-то написанная либретто Эй режиссёр, прости меня за это Твоё верю не верю для меня пустые слова, В твоём театре больше нет роли для меня. Твои актеры пусты, их подавляют маски Знаешь, я верю в сказки, но не в фальшь. Твои комедии печальны, драмы смешны, Твои велики саги лишены души. Дыши пылью ветхих трухлявых декораций Этот бал правят бояться и бояться Выйти из - за сцен этого старого театра, Ведь ты никого потом не примешь обратно Твои шуты мечтают играть королей, Короли разучились играть простых людей Ради признания толпы терпеть боль Прости меня, учитель, мне не по пути с тобой, Уж лучше быть изгоем для таких как ты, Лучше сразу сгореть чем медленно тлеть изнутри Ведь так много ролей и всего одна жизнь Актеры, сцена, занавес, бис
андрей
20.02.2012 12:19:20
шутки в сторону
Підслухуючий :Р
20.02.2012 12:19:44
Слухаємо з ютуба:http://www.youtube.com/watch?v=yUvIPVTasr8 Запис розмови.
Новини
20.02.2012 12:20:16
"Тоді я дав згоду – і ми призначили другу зустріч. Цього разу це було кафе «Мальвіна», де ми обговорювали подальші наші дії. Але цього разу я вирішив, що треба все писати на диктофон. Але оскільки запис на диктофон без згоди співрозмовника є протизаконною дією, вирішив писати хоча б свою розмову. Тому записував тільки тоді, коли я розмовляв, а коли вони розмовляли – не записував." Сажнєв за таке можна і сісти на пару років в тюрму! (підробка запису)
Анонім
20.02.2012 12:22:21
Я вам скажу так кожному своє і нехай розбираються а ми подивимся шо буде дальше всетаки не кожен день про таке почуєш .
=====
20.02.2012 12:27:12
оди писати ні до чого - окрім шизанутих - їх ніхто не пойме.треба якісь відповіді. відповіді від ти - хто править цим балом. треба конкретика в діях а пустосовя ні до чого... інтервю скандальне бо вмазало ляпаса "большим людям мира сего" а вони то ж можуть і возвратно вмазати
32
20.02.2012 12:27:49
Сажнєв не вартий уваги... Точно підмічено "політична повія"... Та і взагалі брудна він людина... Я переконаний що це все гнилий фейк... Або б вже записав усіх повну розмову, або б не записував взагалі! А то любий телепень може біля дзеркала записати себе... Нема слів!
Господин Никто
20.02.2012 12:32:33
+5
Новини
20.02.2012 12:39:27
Підтримую "32".
Анонім
20.02.2012 17:44:23
+10
Ліфтьор
20.02.2012 17:45:06
+100500
ГоП
20.02.2012 12:28:03
ой Андрей чуствоет моя попа что грохнут тебя по бошке чемто . Держись пацанчик .
Господин Никто
20.02.2012 12:32:14
+5
під дупу
20.02.2012 12:28:43
Да... вмазали як то кажуть "мокрими трусами по морді"
Ярик
20.02.2012 12:31:21
Я Вам скажу так нехай кожен вирішить для себе і не будемо зараз обсирати людину а краще подумаєм як їй допомогти бо безпека Андрія зараз має бути на першому місці
Господин Никто
20.02.2012 12:31:33
хахах...Микита +5 Козюра дийсно дав бильше грошей! А Сажневу до того всього захотилось прославитись,ще якшо засудять його,відплатить штраф оце правильно буде!
під дупу
20.02.2012 12:35:26
мало ли.... а вдруг человєк чисто з глубоких етіческіх помислов.... що в мало віриться.... дають- от і взяв... просто може не думав що так розгорнеться все...
Цікаво
20.02.2012 12:44:14
А хто все таки закрутив це все ? хто наставних цього лялькового театру ?
До Нікітюка
20.02.2012 12:49:03
Пане Миколо скажіть будьласка як ви будете оправдовуватися перед міліцією за вчинені дії? Чи так і будете настоювати на свому що не знайомі із сажнєвим і противоречити словам вашого друга Володі Кучера який говорив журналістам що ви все таки зустрічалися у трьох.
Гість
20.02.2012 12:54:45
Питання до всіх як думаєте заблокують статтю?
Новини
20.02.2012 13:08:01
Ні, тут цензури немає)))
МОДЕРАТОР
20.02.2012 13:19:22
Я за вами слідкую не переживайте. Буду блокувати так, що аж гай буде шуміти. Тому, панове, зважаймо на те що пишемо. Дякую!
Позитивчик:)
20.02.2012 13:05:43
Друзі, а мені здається що це все до дупи! І тим самим Кучеру і Нікітюку нічогісінько за це не буде... Сажнєва шкода, у молодих хлопців завжди кров бурлить...Помисли ніби чисті, проте попав туди куди не треба! І за це влетіти може, тому й перестрахувався публікацією...У війнах з акулами форельці не місце якщо чесно!
під дупу
20.02.2012 13:06:50
Може видання так хоче показати що вміє обєктивно висвітлювати інформацію і з однієї і з іншої сторони.... хоча.... якщо проплатили - то може і не знімуть... але думаю точно статті зі сторони Нікітюка подавати не будуть...
Позитивчик:)
20.02.2012 13:08:59
Та ну, максимум що зробить Нікітюка, мені здається, пошугає! А адекватних у нас при владі, певно, меншість вже давно!
Олег
20.02.2012 13:09:01
інтерв'ю мені, як журналісту, сподобалось, дійсно гостре з компрометуючими питаннями. прочитав чисто з цікавості, бо не маю відношення до луцької політики і ваших воєн. зацікавила історія. у свій час працював з Ельою у Львові і знаю що вона вміє потрапляти в такі шкандальчики. Еля ріспект - тримаєш львівську закалку до таких матеріалів а тому хлопчині точно по бошці за це нагепають
ой-ой
20.02.2012 13:15:05
ой-ой...проплатили та й написала, кому яке діло і так всі знають кому це все треба, і не справа в авторові.
під дупу
20.02.2012 13:11:32
хоча, може після цього всього Нітя дасть задню... може малий реально цим перестраховується а насправді має реальні записи розмов, яких боїться Нітя
Ярик
20.02.2012 13:15:11
я теж так думаю...
Позитивчик:)
20.02.2012 13:16:31
Це було б розумно з його сторони. Якщо він прийметься до радикальних мір, то шкандаль як то кажуть розбухне!)
Термінатор
20.02.2012 13:17:11
Цікаво скільки будуть платити грошей шоб малому по бащці настукати ? з особистих інтересів
Артьом
20.02.2012 13:18:09
Вова Кучер – Кидок на 500тис доларів напишіть це вконтакті в пошуку аудіо
Позитивчик:)
20.02.2012 13:23:31
Старі гопники проти малих)) Покоління проти покоління)) Пікантно! А Ви як здобували владу? ))))
Термінатор
20.02.2012 13:32:26
вот ще одну таку саму статтю наривhttp://www.0332.in.ua/article/119115
Сажнєв
20.02.2012 13:39:23
Я не беру к сердцу, если тут плевать на мое сердце..
Артьом
20.02.2012 13:39:59
Нормально все є ! Сажнєв добре робить... Впринципі Козюра теж не святий ! Так перекрити весь вид з вікон, теж неподобство ! Але за те, шо Сажнєв викрив Фантастіческу четвьорку йому асобий рєспект ! )
Ярик
20.02.2012 13:41:07
Одне хоть обєктивне бачення
ДБН
20.02.2012 13:56:57
Заздрісникам очі муляє що бізнесмени щось будують
Маша
20.02.2012 14:31:20
мене мучить питання а чи знають про цю статтю Нікітюк з Кучером ?
Ярик
20.02.2012 15:05:01
я скажу тобі , знають просто мовчать бо нічого сказати і готуються мабудь писати щось на Андрія вже ...
Ліфтьор
20.02.2012 17:43:45
Оце пеар!
Поліна
20.02.2012 18:12:27
Потрібно не боятись казати правду,як це робить Сажнєв.
Іра
20.02.2012 18:13:25
Молодець Андрюш*=)
Анонім
20.02.2012 18:18:12
Сажннєву повага
сажотрус
20.02.2012 18:31:14
за що повага - за громадянську проституцію? хай сажнєв вселяється у той будинок по Винниченка 4 і тішиться видом на дах Буратіно та вдихає випари з туалетів і пивоварні. КОзюрчик міг би давно викупити для Сажня квартирку біля Буратіно.
Анонім
20.02.2012 18:34:43
Та да палюбом тільки ти прийди і йому це в очі скажи
сажотрус
20.02.2012 18:43:57
я не ходжу до Козюрчиків, бізнесменчиків та банкірчиків і тим більше не збираюсь нічого просити у них за Сажня. А ось він міг би завітати у гості до Андрюшкі і отримати квартиру у подарунок.
qwerty
20.02.2012 18:44:01
Повага
qwerty
20.02.2012 18:44:36
так і нада боротися з корупцією тільки дивися шоб по голові не дали бо всяке буває
Сергій
20.02.2012 19:07:02
Ахахахах Я сказав би Станіславський: "Не верю!" Бач який розумний хлопчина, про протизаконність запису на плівку він знав, а тому записував тільки свій голос. Відмазка просто ахрєнєть.... А ще більше сподобалась літературна задумка сценариста: під час битви за "Буратіно", шпигунсську сходку вони організували біля кафе "Мальвіна". Браво!
Сергій
20.02.2012 19:08:37
а народу повелось на цей розвод немало. полішукі мля дурні)))))))00
воїн
20.02.2012 19:23:23
Поліщуки у нас за комуняк голосують ще чи за Борю. Та Луцькі Буратіни розведуть їх як пігмеїв
Вадімка
21.04.2012 15:44:37
воїн.... даремно так...*!
Лучанин
20.02.2012 21:09:32
Ви зі своїм Буратіно вже задовбали , що в Луцьку більше немає проблем???
Люсік
20.02.2012 21:39:31
ахаха....Лучанин базарю, ти правий!
a7x
20.02.2012 22:38:49
Андрюха красава! Знаючи, що за цим стоять серйозні люди, всеодно йде проти них!
Мирослав
21.02.2012 00:13:25
Сажнєв дуже добре розбираєця в політиках , і дуже вдало знає як їх і начому можно підловити , і ситуацію з буратіно також він добре зрозумів ! я вважаю що він все правильно робить , він повинен добитися правосуддя !!!!!
антисажнєв
21.02.2012 00:23:55
та ви подуріли з Сажнєвим. Сажнєв - типок схожий на Тігіпка. Він просто шукає де заробити можна і все.
За
22.02.2012 09:42:33
ти маєш рацію він дійсно молодий Тігіпко і шарить шо робить да які люди в нас у Луцьку ростуть
КОЛЯ
21.02.2012 01:50:36
Всіх за ідіотів маєте?
антисажнев
21.02.2012 02:35:53
да кому он нужен етот сажнев, {нецензурна лексика} продажный-сначала против романюка потом за романюка... подлизал козюре-герой! поселить бы его в етот дом, пусть дрочит себе на здоровье и созерцает железобетон, урод недоделаный
Я
21.02.2012 10:36:57
Я ось що вам скажу, Сажнєв голубий! Він зустрічається з хлопцями і ...!
W коментар видалено
бандито
21.02.2012 15:43:39
молодчінка Сажнєв,так цим всім гандонам і нада! А для тих яким щось не нравиться закриваєм свої рила і тихенько сремо в штани сикуни мля
знайшов тут)
21.02.2012 21:48:49
Маша 08.02.2012 15:53:42 Я знаю того Вову Кучера він взагалі неадекватна людина він не вірить у Бога а у резетку він це мені сам говорив!!!!!
Володимир Кучер
24.02.2012 11:24:34
Дуже цікаво хто брав інтерв'ю у Сажнева? Готовий прокоментувати... 0502930369
м.
25.02.2012 21:13:35
Єля Коротинська в Універі Франка здобуває освіту журналіста. Це буде її дипломнорю роботою по темі : "Як журналіст перетвороює журналістику в вигрібну яму". Психоаналіз фахівцем автора інтервью : діагноз шизофренія - манія переслідування. По Фрейду : підсвідомість провокує слова, Автор в відношеннях з чоловіками пасивний. Подобається стояти на колінах. Можна передбачити, що був згвалтованим.
nikita22@ua
25.02.2012 22:07:28
Вже є відомості що реакція волинської правозахисної групи така - Нікітюк М. С. вже не заступник голови організації, і як не доведе свою непричетність до скандалу навколо \\\"Буратіно\\\" - піде з неї.
м.
25.02.2012 22:12:24
Після тих зборів 14 лютого на Винниченка, 4, коли я їм зірвав протест, Нікітюк підбіг до мене і почав мені погрожувати фізичною розправою. Мовляв, «ти в мене будеш побитий… ти в мене без пам’яті будеш ходити». Почав нецензурно ображати. Мені було дико, що така людина – і таке собі дозволяє. Він погрожував також і сексуальною розправою. Мовляв, станеш на коліна і будеш мій *** ******. Вибачайте, це якось вам навіть не етично говорити таке... Мій друг стояв за спиною і все те чув, як Нікітюк говорив, що «ти в мене будеш «с**ати». Я не хотів одразу лізти з ним на конфлікт, тому що він себе вів узагалі неадекватно. Я журналістам «Аверсу» казав, щоб зняли на камеру ці погрози. Але вони почали, навпаки, камеру відвертати. Я реально пішов чимшвидше звідти, бо зрозумів, що він і кулаками може на мене накинутись. Він був просто скажений.0000 В цьому інтервью Сажнєв визнав, про скоєння ним злочину - перешкоджання громадянам в проведені офіційних зборів Ст. Кримінального кодексу,,,,,. Заявив про злочин скоєний проти нього. Якщо перевірка не встановить факту, то це буде друга ст. ККУ. . Дур..о наговорило вже на дві статті ККУ. Панове журналісти пожалійте борця з корупцією , бо він став на цей шлях з незагартованою психікою. Травматизм. Втрата працездатності.
м
25.02.2012 22:26:40
для нікіти 22. В Україні громадяни не повинні доказувати свою непричетність до порушень і злочинів. Це обовязок тих, хто висуває обвинувачення. Це наші рідні " професори , доценти, кандидати Слюсарчуки" подібним чином розуміють Презумцію невинності людини. Не кожен юрист може бути правозахисником, а тим більше той, ХТО НЕ РОЗУМІЄ , ЩО ТАКЕ Право і має низьку правову культуру і не спить пізно в ночі.
м
26.02.2012 08:55:16
шановна Г.О. громадська організація - це обєднання однодумців, а не збирачів слухів, суджень, наклепів, домислів, зависників, брехунів і т. д. Ніхто нікого не держтить, бо ніхто нікому не платить. Кожен має ідеї, пропонує їх реалізацію і реалізує. Наскільки відомо, то в ВПГ один Нікітюк не мав особистих проблем з прокуратурою, міліцією. всі інші мали. Даже к.ю.н. д.п. В.С.Ф. мав зло на прокурора Гіля, бо той заклепав йому юристу крим. справу. За повідомлення в Волині цей к.ю.н. не судився, бо визнав факт. Флаг в руки і вперід на барикади
Ярик
26.02.2012 12:45:15
«Громадський Суд України» ініціює відставку корумпованого депутата 15 травня у Луцьку під стінами обласної прокуратури відбувся мітинг ініційований Громадським судом України. Громадські судді стали на захист вітчизняних підприємців від сваволі чиновників Волинського обласного управління СБУ та депутата Луцької міської ради Миколи Нікітюка. 3 квітня цього року на митному посту «Ягодин» Ягодинської митниці працівники Служби Безпеки України у Волинській області затримали вантаж побутової техніки ТОВ «Міграш», що перебував під митним супроводом. Як стверджує прес-служба компанії, під час цієї процедури не були присутні ні працівники митної служби, ні представники компанії. Без вагомих обґрунтованих підстав автомобіль було розпломбовано, цінну техніку перевантажено на орендований склад, незважаючи на те, що законодавством заборонено затримувати без присутності працівників митної служби опломбований ними вантаж. Через кілька днів прокуратура області винесла постанову про негайне звільнення вантажу. Але деякі працівники СБУ, мотивуючи будь-якими причинами, намагаються перешкодити законним власникам отримати товар. Таким чином порушуються їхні договірні зобов’язання перед партнерами, ділова репутація і фінансовий стан компанії опинилися під загрозою. Як формальний привід для подальшого затримання вантажу працівники СБУ використовують безпідставні позови до суду депутата Луцької міської ради Миколи Нікітюка на неправомірність дій прокуратури. Громадські судді України вважають такі дії депутата міськради використанням статусу наданого громадою Луцька. “На адресу Громадського суду України надійшло ряд звернень від громадян міста Луцьк з проханням вплинути на ситуацію, що склалася в результаті, на думку громадян, протизаконних та антинародних дій депутата Луцької миської ради Нікітюка Миколи Сергійовича” – йдеться у заяві ГСУ. Громадяни м. Луцьк страждають від упередженності, корумпованності та продажності свого обранця і у відповідь на це жителі міста розпочали збір підписів за відкликання депутата Луцької міскьої ради Нікітюка М.С.” Сам Микола Нікітюк на запитання кореспондента щодо причин які спонукали його підтримувати незаконні дії деяких чиновників СБУ відверто відповів: «Я хочу, щоб затриманий вантаж техніки продали, а з отриманих грошей держава мені повернули 30% від вартості трактора, який я купив для свого сільгосппідприємства «Нікон». Що ти на це скажеш телепню????http://sudnaroda.org.ua/gromad_sud/news/2008-05-16/gsu_Luck_sdu.html
Ярик
26.02.2012 12:43:03
Та шо тут говорити Нікітюк сам коментарі собі пише це вже геть принизливо
Колян
26.02.2012 12:48:43
м.
26.02.2012 21:46:16
прокурори забезпечували розмитнення контрабандних вантажів. СБУ попробувала прикрити лавочку, але українська мафія безсмертна. СБУ програла і їй не допомогло втручання депутата міської ради, бо Волинські Народні депутати ніколи не бачили контрабанди на території області, де їх обрали. Де був Громадський Суд України , в 2006 році коли судили прокурорів з циганами за те, що забирали квартири у ослаблених членів суспільства? Де був цей суд, коли в 2006 році судили 18 річну дочку паралізованого інваліда армії, бо намагалися забрати у них квартиру, а прокурори це кришували? Де був цей суд коли в 2007 році судили двох молодих лучан , бо батьки не дали хабара по 8 000,00 дол.? Суд , як добра повія, - добре судить, коли добре заплатять
м.
28.02.2012 14:35:55
ярику. Нікітюк не собі коменти пише, а для таких, як Сажнев та Г.О. Громадська ініціатива, які не знають Конституції України та прав людей. Дурна писанина приведе декого з писак на лаву підсудних, бо крім уміння написати пару речень, не демонструють розуму. Добре можна випустити пар під ніком .
varta.lutsk.ua
29.02.2012 02:29:39
ЛИЦЕМІРСТВО В "КАЗЦІ ПРО БУРАТІНО" ВІД ЮРИСТА КОЗЮРИ Товариство з дуже обмеженою відповідальністью «Буратіно» зробило велику помилку - найнявши юридичну фірму лідера фракції "Наша Україна" в міській раді п.Андрія Козюри для юридичного обслуговування будівництва торгово-офісного центру під виглядом реконструкції дитячого кафе "Буратіно", бо юрист, правозахисник, великий меценат та «Любитель дітей перед черговими виборами» п.Козюра, власників "Буратіно" схоже обманув і підсунув їм велику свиню. Отримавши, мабуть, не одну сотню тисяч гривень за роботу з юридичному супроводу законного виготовленя відповідних дозвільних документів, він відповідні дозвільні документи, передбачені законами, не виготовив, відповідні процедури погоджень не пройшов і фактично поставив саме будівництво під загрозу знесення. До правозахисників звернулися мешканці будинку за допомогою, бо будівництво на їхній прибудинковій території ніхто з ними не погоджував, а саме будівництво, яке мало примножити капітали власників ТзОВ «Буратіно», значно зменшило вартість їхнього капіталу – для багатьох це їхньої останньої цінності – квартири. Ціна квартир в будинку впала на 30-40 % і для пенсіонерки, яка виховує неповнолітню дитину та утримує похилого батька – це є відчутною втратою. Сьогодні лучани справедливо задають запитання депутатам Луцької міської ради 5 скликання : чому ми продали земельну ділянку біля кафе "Буратіно" під забудову? Я не знаю, що їм відповісти. Мабуть не знатиме що сказати і голова фракції БЮТ в раді минулого скликання Юрій Степанович Корольчук, член фракції "Наша Україна", будівельник, Руслан Олексійович Вайман та ще 40 депутатів . Правда дехто з минулих депутатів сьогодні ставить під сумнів те, що міська рада приймала таке рішення. Але, як згадується, то сам Андрій Козюра тоді переконував депутатів проголосувати за це рішення, бо в самому рішенні було записано, що продається земельна ділянка тільки під обслуговування кафе "Буратіно". А на словах великий «Любитель дітей перед виборами», депутатам пояснював, що після реконструкції дитячого кафе власники мають намір встановити для дітей нашого міста дуже дороговартісні дитячі атракціони і їх росташування на приватній території дасть змогу їх ефективно експлуатувати та зберігати від пошкоджень. Тому дійсно в рішенні міської ради записано, що ділянка продається під обслуговуання дитячого кафе "Буратіно". І змінити цільове призначення цієї ділянки повинна була б тільки міська рада, яка її продала. Але рада цього не робила. І незрозуміла була позиція міського голови минулого скликання Б.Шиби, бо перше рішення по продажу земельної ділянки він зупинив, мотивуючи тим, що на ній було комунальне майно, а уже через місяць подібне рішення підписав. Куди зникло комунальне майно протягом місяця? І чому п.Шиба не виконав вимоги п.4 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», який зобовязував міського голову після зупинення рішення ради внести його на повторний розгляд з обгрунтуванням зауважень, а міська рада повинна була в двох тижневий строк його повторно розглянути, нам не відомо. Це може свідчить про одне, що Б.Шиба ймовірно вів торги з ТзОВ "Буратіно" про умови продажі земельної ділянки. І як бачимо з рішення, що порозуміння відбулося. Таке будівництво в центрі міста - в кварталі існуючої забудови, передбачає розгляд Проекту будівництва містобудівельною радою, яка повинна була розглянути Містобудівне обгрунтування будівнцтва, екологічну небезпеку та інші застереження. А саме Містобудівне обгрунтування обєкту будівництва після цього повинне було бути затверджене сесією міської ради . Проект такої забудови повинен був пройти громадське обговорення серед мешканців нашого міста - тих, кого турбує архітектура міста, екологічна безпека, зручність та інше. Ці процедури «великий правозахисник» та юрист з "Нашої України" проігнорував. Як відомо, то Дозвіл на виконання будівельних робіт з реконструкції дитячого кафе "Буратіно" був наданий заступником начальника інспекції Державного архібуд контролю у Волинській області п. Л.Герасимюком. В ньому сказано, що авторський нагляд здійсьнює ГАП Затіраха В.Є НДІ «Діпромісто». З відповіді волинської філії «Діпромісто» стало відомо, що ГАП Затіраха В.Є НДІ «Діпромісто» такого нагляду не здійснює, бо з ними не заключався відповідний договір. А посилання на те, що дозвіл був виданий відповідно до проектної документації, погодженої та зареєстрованої департаментом містобудування Луцької міської ради є недостовірним, бо сам архітектор міста на той час Г. Шевчук, це погодження заперечив. Громада міста повинна отримати відповідь: Чому державний службовець п. Герасимюк незаконно надав дозвіл, з якого розпочалося проблемне будівництво на вул. Винниченка 4.? З відповіді Державного управління охорони навколишнього природного середовища у Волинській області стало відомо, що до них матеріали для погодження проекту забудови земельної ділянки по вул. Винниченка, 4 не надходили. Вони і не могли бути погоджені, бо плоска покрівля будівництва покрита синтетичними матеріалами, які в літню задуху будуть давати відповідні випари, є міною уповільненої дії, щодо провокації ракових захворювань у тих, хто буде ними дихати через вікна своєї квартири. Чи хочуть цих проблем мешканці будинку? Думаю, що ні. І було б правильно для громадянського суспільства нашого міста не проводити часи, дні, місяці в пустопорожніх балачках, а примусити владу міста це будівництво знести, що стало б уроком і застереженням подібним до А.Козюри юристам і правозахисникам. Жалюгідно було дивитися, як поважний бізнесмен, один із засновників ТзОВ "Буратіно" втікав, як заєць, під час зборів мешканців цього будинку від предстанивника прокуратури 14 лютого 2012 р. Ми можемо не ставити собі запитання: чому він втікав, бо і так зрозуміло, що його підвів лідер партії "Наша Україна" в місті , правозахисник та юрист Андрій Козюра, який отримав гроші за роботу, а роботу зробив неякісно, непрофесійно, безвідповідально чим і виставив на посміховисько поважних бізнесменів, фінансистів та політиків нашого міста. А казка розказана депутатам 5 скликання про велику любов до дітей «Любителем дітей перед черговими виборами» п.Козюрою була лицемірством, щоб прикрити будівництво ще однієї гуральні під вікнами житлового будинку. Депутат Луцької міської ради 5 скликання Микола Нікітюк
до сажнева, козюри і іже с ними
29.02.2012 02:32:05
ХЛОПЦІ ЧОГО ВИ ТАКІ ГАНДОНИ?досить псувати життя людям, ідіть краще в Стир головою...
АРТЮШЕНКО Г.О.
29.02.2012 12:01:36
Шановний Депутат Луцької міської ради 5 скликання Микола Нікітюк! Ситуація, яка склалась навколо Буратіно не красить нікого. Якщо будівництво ведеться без дозвільних документів, або підроблених документах, то для цього є прокуратура і Вам правозахиснику, потрібно було захищати людей (якщо вони до Вас звернулись із такою заявою) додержуючись закону: разом з ними іти в прокуратуру. Із засобів масової інформації нам стало відомо про те, що Ви приймали активну участь у мітингу біля Буратіно наймаючи пікетувальників за гроші, а тому не дивно, що ні голова, ні члени правозахисної групи не знали про Ваші такі дії. Ви не ставляли нікого до відома про свої дії і ні з ким не радились, бо уже в ЗМІ ви не соромились давати інтерв’ю та бути присутнім на круглих столах та прес-конференціях як голова правозахисної групи, хоча ми Вас не обирали головою. Але Ви цього бажали і самі себе вибрали і Вам потрібно було це легалізувати, а тому Ви стали ігнорувати думку голови і членів правозахисної групи. Ви наполягали на перевиборах голови і на тому, що Вам на виборах потрібна рекомендація правозахисної групи. І я, підтримала б Вашу кандидатуру і на голову групи і в депутати так, як підтримувала коли стала членом групи. Якби… …Протягом цих років я зрозуміла що для Вас головним було засвітитися в пресі, написати неграмотного листа у вищестоящі органи, під яким ми повинні були поставити свої підписи, або подати позов до суду і під час його розгляду в суді сказати нам, що Вам не важливо яке буде рішення суду!!! Для Вас головним є сам факт розгляду Вашої заяви на який Ви запрошували ЗМІ! Тобто, ФАРС! Членів групи Ви запрошували на круглі столи або прес-конференції лише для того щоб не пустували місця, але ні разу не торкнулися ні одної справи ні одного члена групи окрім своєї. А тому невдоволення в групі наростало і саме Ви, вирішили цим скористатись і почали ініціювати перевибори голови, висунувши свою кандидатуру. Знаючи, що цього не хочуть члени групи, Ви вирішили поповнити групу своїми людьми, тобто створити більшість із саме тих, які засвітилися з Вами біля Буратіно. А тому, саме Ви, призначили на 25 лютого конференцію по переобранню голови. Але Ви навіть тут прокололись, бо згідно Статуту, таку конференцію скликає голова, який і провів її 21 лютого. На цю конференцію Ви запросили людей, яких ми бачили вперше. Голова правозахисної групи змушений був викликати охорону. Протягом двох годин ми не могли розпочати роботу конференції, бо створений Вами балаган переріс в образи з Вашої сторони. Лише після видворення усіх із залу, ці люди не зайшли повторно, бо не мали посвідчень. Ця акція - вчинення перевороту в групі, організована Вами, також була ганебною! Ми зреагували на публікації в ЗМІ і поставили перед Вами вимогу спростувати, за Вашими словами, плітки про Вас та недостовірну інформацію у ЗМІ, на що Ви категорично заперечили що Ви цього робити не будете так як Ви подали заяву у правоохоронні органи про незаконне здійснення запису Вашої розмови. Тобто, цим Ви підтвердили, що така розмова про оплату пікетувальникам мала місце. На конференції було поставлене питання про виключення Вас з правозахисної групи, однак, за моєю пропозицією надати Вам час для звіту перед групою, це питання було зняте. Зате проголосоване було інше питання – Вас знято з заступника голови. Після цього, під публікаціями на Ковельській Правді появились негативні коментарі на мою адресу. Микола Сергійович! Вчора у нас із Вами відбулась телефонна розмова, в якій Ви мене звинуватили, що я на Вас пишу коментарі і назвали адресу цього сайту. Ви також досить чітко дали мені зрозуміти, що брутальні коментарі на Ковельській Правді про мене подаються Вашою рукою. Хай би вистачило у Вас мужності поставити під ними своє прізвище. Це не робить Вам честі. Наразі Ви зібрали собі в команду осіб із числа ковельчан, від яких, як і від Вас, я, або моя родина можемо постраждати (не виключаю також шквалу образливих коментарів), а тому, я закликаю Вас одуматись і зупинитись, бо як правильно Ви написали вище – від правозахисту до криміналу – один крок. Я жалкую і прошу пробачення у тих, кого я можливо образила, захищаючи Ваше ім’я. Артюшенко Г. О.
Сажнєв
03.03.2012 11:23:52
То, что вы тута кричали, то мне начхать и забыть