За хвилину реклами під час трансляцій футбольних матчів Євро-2012 рекламодавцям доведеться викласти 3 мільйони гривень.Ексклюзивним продавцем часу для реклами отримав сейлс-хаус "Медіапартнерство", який входить в медіахолдинг "Медіа Група Україна".

"Вартість реклами залежить від місця в рекламному блоці. Умови УЄФА в цьому питанні досить жорсткі - право першими бути розміщеними в блоці мають тільки офіційні спонсори чемпіонату, а вартість реклами для неспонсорів не повинна бути нижчою вартості офіційних спонсорів", - розповів директор "Медіапартнерства" В'ячеслав Булавін.

Варто зазначити, що УЄФА має не тільки ексклюзивні права на телетрансляцію першостей, а й на велику частину телереклами під час матчів. Продаж прав на трансляцію чемпіонату збагатить УЄФА на 840 млн, євро, що складе 62% запланованого доходу організатора.