Термін експлуатації понад 30 тисяч українських піввагонів із 56 тисяч піввагонів, якими сьогодні оперує Державна адміністрація залізничного транспорту України ("Укрзалізниця"), через 3-4 роки буде завершений.
Про це повідомив заступник генерального директора "Укрзалізниці" Петро Науменко в інтерв'ю.
"Основна маса тих піввагонів, які ми отримали від СРСР на початку 90-х років, свій термін допрацьовує. Через 3-4 роки понад 30 тис. вагонів, які сьогодні є, ми повинні будемо списати за терміном служби", - сказав він.
Науменко також повідомив, що "Укрзалізниця" відмовилася від стратегії продовження термінів служби вагонного парку за рахунок ремонтів і ухвалила рішення про оновлення вагонного парку за рахунок придбання нових вагонів.
"Якщо ми продовжуватимемо термін служби, це буде невигідно. Сьогодні потрібно підвищувати швидкості, піднімати вантажопідйомність, щоб вагони менше заходили в ремонт, щоб не направляти на ремонт після кожного рейсу", - сказав він.
За словами Науменка, нині "близько 40% піввагонів працюють понад норму після продовження основного терміну служби".
Він також зазначив, що з 56 тис. піввагонів, якими оперує "Укрзалізниця", близько 13 тисяч - несправні.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" проводить так звану реформу. Першим її етапом стало переведення рухомого складу на декілька державних підприємств. Зокрема, піввагони, що складають більшу частину рухомого складу, переведені на "Укрспецвагон" (Український державний центр з експлуатації спеціалізованих вагонів) та "Дарницький вагоноремонтний завод".
Незважаючи на заяви керівництва "Укрзалізниці", що реформа здійснюється в інтересах держави, фактичне управління вантажними потоками в Україні опинилося в руках шости компаній-посередників, які створені у формі ТОВ: "Юніверсал Карго Транс" (на Львівській Залізниці), "Транс Систем Лоджистікс" (Донецька Залізниця), "Юніон Транс Сервіс" (Південна), "Карготранс" (Придніпровська), "Юніон Ком Транс" (Одеська) і "Рейл Карго Транс" (Південно-Західна). Жодної інформації про них в інтернеті немає, до Асоціації міжнародних експедиторів України вони також ніколи не входили.
За деякою інформацією, ці компанії контролюються структурами, що пов'язані з олігархом Рінатом Ахметовим, який зацікавлений у приватизації "Укрзалізниці".
Коментарі
УПА-2
06.03.2012 10:51:33
Навіщо нам залізниця, навіщо дороги й вся інфраструктура! Все повикидати, а що не викидається - спалити, утопити й повішати! Самим виїхати, а хто не може - пострілятися, повішатися, потопитися... Так, ж.дяри?
Олександр
06.03.2012 10:58:04
Виїжджай! і будеш потім дзявкати з-за кордону так як і інша шушваль під назвою з вашим бендерським відтінком ДІЯСПОРА! тьфу, гидота.
OLEG
06.03.2012 11:09:29
Мудак,украицы за кордоном,еще со времен вашей царицы из России.
Народ Украины
06.03.2012 10:59:07
Эди бандиты совсем скоро заберут все
УПА8
06.03.2012 10:59:47
ТАК ЕЕ УЖЕ ДАВНО РОЗВОРОВАЛИ ОСОБЕННО ОДЕССКУЮ.
Народ Украины
06.03.2012 11:00:44
Эти бандиты скоро заберут все, что представляет хоть какую либо ценность!!!
кпн
06.03.2012 11:00:48
Да, Укрзализныцю дербанят, и все, что нам говорят чиновники - вранье. Тарифы на грузоперевозки УЖЕ растут. А закупка 30000 новых вагонов вместо 30000 старых за бюджетные деньги - это вообще золотое дно. Рыночная стоимсоть одного полувагона - около 80000 долларов. На тендерах их закупят за 100-120 тыс., если не больше. Эксплуатировать их будет ясно кто и ясно как. Я насчитал 3 миллиарда долларов. Или где-то дырка в расчетах?
ВАЙС
06.03.2012 11:01:21
Всі занють що гарні вагони забрав задарма син Януковича і Ахмед. {нецензурна лексика} !!!!!!
W коментар видалено
W коментар видалено
W коментар видалено
W коментар видалено
W коментар видалено
W коментар видалено
W коментар видалено
W коментар видалено
W коментар видалено
W коментар видалено
W коментар видалено
W коментар видалено
W коментар видалено
кпн
06.03.2012 11:03:20
п.с. И попробуй не заплатить налоги - страна борется с минимизаторами. И готов налог на бездетных, и готовы повышенные штрафы и прочая .....нь. А расходная статься для 3 миллиардов баксов бюджетных денег собранных по стране - уже готова.
Jerry
06.03.2012 11:08:22
кто то купит вагоны по цене металлолома. И после недольшого ремонта который будет только на бумаге эти вагоны будут еще ходить до страшного суда.