6 березня під час засідання робочої групи з реалізації проекту створення Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку йшлося про перенесення «Книжкового пасажу», який розташований на вулиці Лесі Українки. Причина переносу - реорганізація Будинку побуту під Центр надання адміністративних послуг, а книгарні знаходяться якраз перед приміщенням і заважають, - інформує «Під прицілом».
І хоча в мерії переконують, що ЦНАП – це благо для громади, адже в ньому будуть злагоджено працювати всі служби міста, мовляв, люди за таке будуть лише вдячні, однак незадоволені все таки, мабуть, будуть. Мова йде про підприємців, які працюють в «Книжковому пасажі», і яких зганяють з вигідного місця.
На разі не прийняте точне рішення про те, куди перемістити «Книжковй пасаж». На засіданні пропонувалось кілька варіантів. Як найбільш ймовірний для втілення варіант головний архітектор Луцька Юрій Казмірук запропонував місце біля обласної філармонії, на схилі між торговим центром «Гранд-Волинь» та недобудованим торговим комплексом бізнесмена Василя Токарського по пр. Волі. Прихильники цього варіанту вважають, що для підприємців це місце буде навіть краще ніж попереднє, адже тут, за їхнім переконанням, прохідність набагато краща, ніж на вул. Лесі Українки.
Остаточне рішення буде прийматись на наступній робочій нараді. Лишається сподіватись, що керівники міста приймуть виважене рішення.
Коментарі
читач
07.03.2012 12:00:03
Девне уявлення архітекторів про торгівлю, "біля філармонії кращий потік, ніж на Лесі Українки". За такою логіклою найкраще книжкоий пассаж перенести на Цукровий.. Навіщо центру площа перед фасада,м це ж не ратуша!?
123
09.03.2012 18:48:45
Книжковий пасаж є цілісна нерухома споруда з фундаментом. У підприємців, що там торгують на руках витяги ОБТІ про власність нерухомого майна на своі магазини. Висновок?
власник
05.04.2012 02:59:41
Посадовцям треба не про торгові потоки фантазувати а читати З А К О Н У К Р А Ї Н И ПРО ВІДЧУЖЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності СТАТТЯ 15. ПІДСТАВИ для примусового відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, з мотивів суспільної необхідності 1. У разі неотримання згоди власника земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з викупом цих об'єктів для суспільних потреб зазначені об'єкти можуть бути примусово відчужені у державну чи комунальну власність лише як виняток з мотивів суспільної необхідності і виключно під розміщення: об'єктів національної безпеки і оборони; лінійних об'єктів та об'єктів транспортної і енергетичної інфраструктури (доріг, мостів, естакад, магістральних трубопроводів, ліній електропередачі, аеропортів, нафтових і газових терміналів, електростанцій) та об'єктів, необхідних для їх експлуатації; об'єктів, пов'язаних із видобуванням корисних копалин загальнодержавного значення; об'єктів природно-заповідного фонду; кладовищ. МОЖЕ ПОСАДОВЦІ НЕ ЗНАЮТЬ, що у законі відсутня така підстава «перенесення», тобто фактично знесення Книжкового пасажу, як незручне (невдале, погане, таке інше) на думку окремих посадових осіб органів місцевого самоврядування розташування приватного об’єкта нерухомого майна біля об’єкту нерухомого майна комунальної власності, або необхідність будівництва автостоянки, газону, квітника, зони відпочинку, таке інше для службових осіб органів місцевого самоврядування біля об’єкту нерухомого майна комунальної власності, у якому вони будуть працювати (або працюють).