З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців, органів місцевого самоврядування Кабінет Міністрів України затвердив Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр. Про це повідомили у головному управлінні з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю Волинської ОДА.
Згідно з Положенням Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади – це система контактних центрів, телефонних «гарячих ліній», довідкових телефонних служб органів виконавчої влади, які за допомогою засобів телекомунікації забезпечують за принципом «єдиного вікна» оперативний розгляд органами виконавчої влади звернень громадян.
Національна система складається з державної установи «Урядовий контактний центр», контактних центрів Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва і Севастополя, телефонних «гарячих ліній», а також довідкових телефонних служб органів виконавчої влади, об’єднаних на базі Урядового контактного центру.
Реалізацію цього важливого завдання на Волині покладено на відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації. Контактний центр уже запрацює цього тижня у п’ятницю, 16 березня з 10:00 до 16:00 години. Надалі робота центру здійснюватиметься в рамках робочого графіку відділу (з понеділка по п’ятницю: з 8.00 до 17.15 год., п’ятниця: з 8.00 до 16.00 год., обідня перерва: з 13.00 до 14.00 год.). Відтепер усі громадяни у разі порушення своїх прав та законних інтересів місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами й організаціями області зможуть звернутися за телефонним номером (0332) 778 298 та через Інтернет[email protected].
Таким чином, працівники обласного контактного центру прийматимуть звернення заявників, опрацьовуватимуть їх та надсилатимуть на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції, а також сприятимуть консультаціям заявників щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.
Створення такого центру підвищить оперативність реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях представників громадськості, та рівень довіри до органів виконавчої влади.
Коментарі
коментарів немає