Сьогодні у Луцькій міській раді під час тренінгу «Психологічні аспекти роботи з замовниками муніципальних послуг» 16 працівників виконавчих органів міської ради, які прийматимуть документи і надаватимуть консультації громадянам у Центрі надання адміністративних послуг вивчали психологічні аспекти роботи з населенням.
Начальник відділу звернень громадян Лариса Карп’як зазначила, що «сьогоднішній тренінг дуже важливий, адже ознайомлення з соціально-психологічними особливостями безпосереднього спілкування в системі «замовник-виконавець» є надзвичайно важливим у нашій майбутній повсякденній роботі».
Тренер заходу, психотерапевт Антоній Мельник, наголосив: «Сьогодні весь світ удосконалюється і навчається за допомогою тренінгів. Наша мета – це підвищення кваліфікації і обмін досвідом».
Під час тренінгу майбутні працівники ЦНАПу проходили тест на діагностику професійної спрямованості, ознайомлювалися із психологічними типами особистостей, із роботою з моделями споживачів/відвідувачів та їхніми запитами, вивчали стратегії поведінки та шляхи вирішення конфліктних ситуацій, розглядали принципи телефонного спілкування.
Крім того, учасники тренінгу брали участь у практичних заняттях та рольових іграх з питань ділової етики, психології і взаємовідносин зі споживачами/відвідувачами. Зокрема, одним із завдань було змоделювати ситуацію із конфліктним клієнтом та спробувати знайти порозуміння із замовником.
Тренінг відбувався за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» ВОГО «Фонд місцевого розвитку».
Коментарі
коментарів немає