Таку позицію представники автопрому озвучили під час наради 25 березня, на якому головував зам Міністра інфраструктури Володимир Корнієнко.
За підрахунками іноземних фахівців, застосування ременів безпеки допомагає уникнути загибелі людини в 75 випадках зі 100. Тому для підвищення рівня безпеки на дорогах, а отже зменшення тяжкості ДТП, спираючись на досвід європейських країн, Мінінфраструктури проводить послідовну політику з розробки нормативно-правової документації щодо поліпшення безпеки руху. «Є розпорядження віце-прем‘єр-міністра України — Міністра інфраструктури щодо обов’язкового застосування в автобусах обмежувачів швидкості та ременів безпеки пасажирів і водіїв», — сказав Корнієнко, а також зазначив, що в майбутньому на конкурсах розподілу маршрутів буде враховуватися наявність ременів безпеки на всіх транспортних засобах.
«Я висловлю думку всіх присутніх виробників: технічної проблеми для випуску автобусів з ременями безпеки у нас немає», — заявив заступник Голови правління корпорації УкрАвто Олег Папашев. У Черкасах, наприклад, вже давно випускають автобуси, обладнані ременями, але поки що тільки на експорт.
На нараді вирішили, що виробники автобусів переглянуть технічні умови щодо обов‘язкового оснащення ременями безпеки, обмежувачами швидкості, тахографами автобусів, призначених для перевезення пасажирів (крім міських і приміських).
Відзначимо, що в Україні пригоди за участю вантажівок і автобусів — найкривавіші. Приклади — 10 загиблих у катастрофі в Чернігівській області, 8 людей в Підмосков’ї (українці їхали з заробітків) і 9 — в недавньому ДТП з паломниками під Рівним.
Коментарі
коментарів немає