Дефіцит тимчасових номерних знаків призвів до майже повної зупинки автомобільного ринку України. Співробітники МРЕВ розводять руками та кивають у бік Головного управління ДАІ в Києві, яке не видає номерних знаків.
"Там була затримка на заводі, зрозумійте, ми ж їх не робимо. Не встигають виробляти номери на всю Україну, у нас тільки один завод. Уже зустрічають машину з номерами, можу вас запевнити, сьогодні транзитні номери можуть отримати всі МРЕВ", - ще наприкінці минулого тижня заявляв співробітник Головного управління ДАІ в Києві.
Після вихідних ситуація не змінилася. У Казенному науково-виробничому об'єднанні "Форт" МВС України, яке займається виробництвом номерних знаків, запевняють, що зробили позапланові відвантаження і на минулому тижні, і в понеділок, 2 квітня, тому проблема має бути закрита.
"За контрактом, з моменту подачі заявки, на виконання йде 7 днів. У нас як виробників особливих проблем з виготовленням зазвичай немає. Якщо вчасно заявки надаються, ми їх вчасно виконуємо. Якщо в ланцюжку замовлення пройшов збій, спочатку салони надають замовлення у МРЕВ, а ті - в міністерство, потім від них тільки приходить до нас, то виходить резонанс, бо як номерів немає, а ми замовлення ще не отримали", - пояснив комерційний директор НВО Іван Слободянюк.
Нагадаємо, нещодавно президент Віктор Янукович видав указ, за яким Кабміну було доручено до квітня 2012-го забезпечити скасування окремої процедури зняття з обліку транспортних засобів, яка відбувається окремо від процедури отримання транзитних номерів. Це має скоротити процедуру перереєстрації автомобіля до однієї години.
Проте на практиці виникла колізія, коли купити або продати автомобіль стало фактично неможливо через те, що транзитних номерів ще не скасували, але вони вже перетворилися на дефіцит.
Коментарі
OLEG
04.04.2012 19:23:19
В Германии,номера "клепают" у клиента,прямо на глазах ,пару минут.
Виктор
04.04.2012 19:28:36
Чому машини в Україні перестали продаватися? Вчера продал машину в Житомире, никаких проблем с номерами не было. Чё за бутафорская статья. Если в статье идет о Киеве то напишите заглавие - Чому машини в Києві перестали продаватися?
Забей Гейца
04.04.2012 19:58:28
Фуфел какой то. какая Германия, даже в Грузии те же 2 минуты. Все это отмазки - коррупция тока растет(( Что можно еще добавить.............
GENYK
04.04.2012 20:23:43
V Polshe mashyny v norm. sostoyanii mogno kupit do 1000 zlotyh(2,500griven) i ezdit po vsey Evrope!!=)))
GENYK
04.04.2012 20:31:41
znakomyy za yas4ik piva vzyal Opel-Astra 2004goda, 6let ezdit+drova perevozit (pomenyal tolko salnik)!
Nord
04.04.2012 21:55:03
Не кизди, кацан. Астре 2 года было, когда ее взял твой знакомый?
Алекс
04.04.2012 20:35:46
Забеспокоились спекулянты, спрос на жестянки падает. А происходит это по очень простой причине. Во первых - наглый рост цен на бензин. Во вторых - этого добра уже не знают куда девать. В третьих ожидаемая инфляция, для частичного погашения которой, всё-таки, недвижимость предпочтительней. Я уже не беру во внимание состояние дорог, поведение доблестных ГАИшников, бесконечные пробки, отсутствие гаражей и автостоянок, а ещё риск, что машину попросту сожгут. Поэтому рассудительные хохлы (первоначальное значение - "Сыны неба") давно плюнули на желание автоспекулянтов сделать из них лохов и напоследок ободрать!
Правильно! Кандоны они - спекуля
04.04.2012 21:39:28
Давай сюда Германию!!!
GENYK
04.04.2012 20:39:55
bmv 2003 3l mne predlagali za 10000 zlotyh=)))
Борис
04.04.2012 22:33:01
Пам'ятаю в дев'яностих обговорювали майбутнє України за бразильським варіантом, тобто є дуже багаті і є дуже бідні. До цього, в принципі, йде. Так що, хлопці, ніхто наше не відстоїть і "Германию" тут не побудує (хіба що Германихи плодитимуться з місцевими васалами).