Дефіцит тимчасових номерних знаків призвів до майже повної зупинки автомобільного ринку України. Співробітники МРЕВ розводять руками та кивають у бік Головного управління ДАІ в Києві, яке не видає номерних знаків.

"Там була затримка на заводі, зрозумійте, ми ж їх не робимо. Не встигають виробляти номери на всю Україну, у нас тільки один завод. Уже зустрічають машину з номерами, можу вас запевнити, сьогодні транзитні номери можуть отримати всі МРЕВ", - ще наприкінці минулого тижня заявляв співробітник Головного управління ДАІ в Києві.

Після вихідних ситуація не змінилася. У Казенному науково-виробничому об'єднанні "Форт" МВС України, яке займається виробництвом номерних знаків, запевняють, що зробили позапланові відвантаження і на минулому тижні, і в понеділок, 2 квітня, тому проблема має бути закрита.

"За контрактом, з моменту подачі заявки, на виконання йде 7 днів. У нас як виробників особливих проблем з виготовленням зазвичай немає. Якщо вчасно заявки надаються, ми їх вчасно виконуємо. Якщо в ланцюжку замовлення пройшов збій, спочатку салони надають замовлення у МРЕВ, а ті - в міністерство, потім від них тільки приходить до нас, то виходить резонанс, бо як номерів немає, а ми замовлення ще не отримали", - пояснив комерційний директор НВО Іван Слободянюк.

Нагадаємо, нещодавно президент Віктор Янукович видав указ, за яким Кабміну було доручено до квітня 2012-го забезпечити скасування окремої процедури зняття з обліку транспортних засобів, яка відбувається окремо від процедури отримання транзитних номерів. Це має скоротити процедуру перереєстрації автомобіля до однієї години.

Проте на практиці виникла колізія, коли купити або продати автомобіль стало фактично неможливо через те, що транзитних номерів ще не скасували, але вони вже перетворилися на дефіцит.