Українці все активніше користуються пластиковими картами, свідчать результати дослідження ринку банківських послуг для фізичних осіб, проведеного компанією GfK Ukraine.

У четвертому кварталі 2011 року 52% українців користувалися платіжними картами, що на 7 процентних пунктів більше, ніж в аналогічному періоді 2010 року.

Картки стали більше застосовувати при покупках товарів або ж при оплаті за послуги — 26,5% (зростання на 5,4 п.п.) і при розрахунку за комунальні послуги та зв'язок за допомогою банкоматів або терміналів самообслуговування — зростання на 0,3 п. п. до 4,7%.

Збільшився і рівень користування інтернет-банкінгом. Однак він все ще залишається на низькому рівні — в кінці 2011 року його використовували 1,3% українців, зростання — 0,3 п.п.

«Низьку популярність можна пояснити тим, що інтернетом поки користується лише близько 40% населення. Це найнижчий показник серед країн Центральної та Східної Європи», — коментує Дмитро Яблоновський, керівник відділу фінансових досліджень GfK Ukraine.

Дослідження показує і те, що інтернет став перспективним засобом інформаційної взаємодії між клієнтом і банком. У четвертому кварталі 2010 року за допомогою Мережі про нові послуги банків дізнавалися 5,9% респондентів, а через рік — уже 7,1%.