В Україні розпочалася соціальна рекламна кампанія "Розкажи дітям про безпеку в інтернеті". Адже 17% дітей не задумуючись поширюють свою особисту інформацію в інтернеті, а 60% підлітків зустрічалися з віртуальними знайомцями у реальному житті.
Три роки тому «Київстар» започаткував програму "Безпека дітей в інтернеті". Тоді й розпочали соціальне навчання дітей і дорослих. Адже 78% українських батьків нічого не знають про онлайн безпеку своїх дітей. Тому компанія спільно з Інститутом психології імені Г.Костюка видали посібник для батьків "Діти в інтернеті. Як навчити безпеці у віртуальному світі".
Черговим етапом у 2010 році стало запровадження безкоштовної послуги "Батьківський контроль". Яка працює на всіх неконтрактних телефонах мережі «Київстару», є безкоштовною. За допомогою цієї послуги батьки можуть, встановивши певний пароль доступу, обмежити доступ дитини з мобільного терміналу або з мобільного модему лише виключно переліком з безпечних сайтів.
Два роки тому компанія вирішила обмежити доступ неповнолітніх до нелегального і дорослого контенту. Мобільний оператор добровільно відмовився від його розміщення та продажу на власних ресурсах. Йдеться про еротику, азартні ігри, рекламу алкоголю і тютюну.
Коментарі
коментарів немає