Цього року в Інспекцію по захисту прав споживачів Черкаської області надійшло 82 звернення
Про це розповів в Черкаському прес-клубі ринкових реформ виконуючий обов‘язки начальника відомства Віталій Бойко.
За його словами, громадяни скаржаться на неякісні вікна, двері, взуття, придбане на базарі і прострочені продукти.
Щодо останніх, то більшість супермаркетів розфасовують продукти в свої упаковки, тим самим заклеюють назву, адресу виробника і контактні дані, дату виготовлення, термін придатності та умови зберігання, розповів він.
Касири часто «грішать», вибиваючи на чек відсутній у покупця товар, додав Бойко.
«Які кроки повинен зробити покупець? Перш за все необхідно зберігати чек. У 90% випадках його наявність допомагає швидко вирішити питання. З ним звернутися до адміністратора або керівництва, щоб замінили товар або повернули гроші. У більшості випадків супермаркети місці вирішують конфліктну ситуацію, ніж платити потім штрафи. Якщо не погоджуватися, потрібно записати про це в книзі відгуків і пропозицій. А потім звернутися в управління захисту прав споживачів. Чеки або якийсь документ, що засвідчує покупку, обов’язково повинні видавати і на базарі. Хоча підприємці часто мотивуються старим законом, тільки за вимогою покупця. Але ті правила діяли до 2005 року», — зазначив виконуючий обов'язки начальника Інспекції з захисту прав споживачів.
«Останнім часом люди практикують консультації з нашими фахівцями по телефону. Особливо, коли купують дорогу техніку. Радяться, чи не було на модель чи магазин скарг. Уточнюють, які вимагати документи. Тому трапляється, що чек дають, а гарантійний талон не виписують», — додав він.
Коментарі
коментарів немає