Через недостачу коштів провалилася інформаційна кампанія серед українського населення про переваги членства в НАТО. За задумкою організаторів, спеціальні акції мали відбутися у 23 містах країни, під час яких інформатори повинні були донести до громадськості, як чудово в Північноатлантичному альянсі. Але на всі ці наполеонівські плани міністерство закордонних справ України погодилося витратити тільки 480 тисяч гривень. Така сума не зацікавила жодну серйозну рекламну чи PR-агенцію, через що обидва заплановані тендери не відбулися. Виникли проблеми і з іншими заходами, на які також було виділено на багато менше заявлених до цього сум.
Довелося державним установам слідувати наказам зверху та витрачати на агітаційні заходи власний кошт. Ось тільки рівень такої агітації надто низький. Як свідчать дані соціологічних служб, членство в НАТО підтримує не набагато більше українців, ніж на початку рекламної кампанії. Та й цей приріст зовсім не заслуга чиновників, а звичайна реакція на війну в Грузії.