Кількість звернень населення міста до виконавчих органів міськради зростає. Про це йшла мова на громадському обговоренні результатів опитування щодо вивчення задоволеності замовників послугами, що надаються виконавчими органами Луцької міської ради 11 травня, повідомляє «Під прицілом».

Як повідомила начальник відділу звернень громадян Лариса Карпяк, метою опитування стало вивчення думки відвідувачів щодо якості надання адмінпослуг.

«Ми хотіли почути відповідь на питання: цо вони очікують від створення центру адмінпослуг. Тому минулого місяця ми провели дослідження разом з фондом «Відродження».  Респондентам запропонували 16 питань», - розповіла чиновник.

Також вона зауважила, що щорічно кількість населення, яке звертається за послугами ло міської ради, збільшується. «У цьому році звернулось 40 тисяч, тоді як минулого року – 28», - повідомила Лариса Карпяк.