У Центрі з надання адміністративних послуг буде впроваджено електронну систему документообігу. Про це на громадському обговоренні результатів опитування щодо вивчення задоволеності замовників послугами, що надаються виконавчими органами Луцької міської ради, 11 травня заявила начальник відділу звернень громадян Лариса Карпяк, повідомляє «Під прицілом».

Коментуючи результати опитування, чиновник повідомила, що організатори мали на меті визначити –з якою метою і куди звертаються респонденти до виконавчого органу і чи вирішується дане звернення.

«Ми вивчали питання зручності наданих послуг і для людей з обмеженими фізичними можливостями. Також нам цікаво було почути думку про те чи компетентні і привітні працівники виконавчих органів. Пріоритетом для нас є робота служби «15 – 80», - відзначила Лариса Карпяк.

«Всього в опитуванні взяло участь 1160 респондентів.  37,7% з них звертались до міської ради. 34% – за отриманням конкретної послуги.  Половина опитаних, які звернулись до міської ради, отримали позитивне рішення. Але 13% були незадоволені. В основному затримка виникає при розгляді земельних питань», - наголосила чиновник міської ради.

Водночас вона повідомила, що 18,6% опитаних не розуміє, чому питання не вирішується. А 33,3% скаржаться на наявність черг

39% людей поінформовані про те, які послуги надаються відповідним виконавчим органом.

Також Лариса Карпяк відмітила роботу сайту міської ради «У нас один з найкращих сайтів міської ради і це визнають журналісти», - сказала вона.

Крім того, чиновник пообіцяла, що у Центрі з надання адмінпослуг буде впроваджена система електронного документообігу.

«Це дозволить контролювати терміни надання послуг працівниками центру. У проекті передбачено смс-інформування наших замовників. Людина буде отримувати код, з яким можна зайти на сайт і проконтролювати, де знаходяться її документи», - похвалилася планами начальник відділу звернень громадян.