11 травня у приміщені Луцької міської ради оприлюднили та обговорили результати опитування щодо вивчення якості адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами місцевої влади. Провели опитування представники відділу звернень громадян Луцької міської ради разом з ВОГО «Фонд місцевого розвитку» за сприяння Міжнародного фонду «Відродження» в рамках проекту «Впровадження Центру муніципальних послуг у Луцьку як інноваційного механізму обслуговування громади міста».

Начальник відділу звернень громадян Лариса Карп'як розповіла, що в досліджені взяли участь 1160 респондентів, в результаті вибірки було прийнято 1095 анкет. В анкеті було шістнадцять запитань, опитувані також зазначали вік, стать та сферу діяльності. Серед опитаних жителів міста 37,7% відповіли, що звертались до міської ради для отримання консультації та інформації, 34% звертались заради отримання конкретної послуги, 9,8% цікавились іншим. Половина респондентів вирішили свої питання позитивно у встановлений законом термін. Найбільш актуальними для лучан є послуги у сфері містобудування та архітектури, надання дозволів на проведення земляних та будівельних робіт. Лучани нарікають і на черги. Задля вирішення цього питання незабаром будуть створені електронні черги, коли можна буде записатись по талонах на прийом у визначений час.

Поінформовані, до яких підрозділів варто звертатись задля вирішення питань, 39% респондентів, частково обізнані – 29%, не володіють інформацією – 20%. Позитивно оцінили компетентність працівників Луцької міської ради 53% опитаних, відмітили привітність міських чиновників 56% респондентів.

Щорічно кількість лучан, що звертаються до міської ради, збільшується. На початку цього року за послугами звернулось 40 тисяч населення. 64,5% опитаних цікавить, які послуги будуть надавати у Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку. Проведений аналіз засвідчує, що мешканці досить часто звертаються за інформацією.

Голова ВОГО «Фонд місцевого розвитку» Петро Верзун зазначив, що побутує думка після активних обговорень в соціальних мережах, що ЦНАП стане «акваріумом для чиновників», однак наголосив, що це механізм єдиного вікна, де громадяни зможуть отримати максимальну кількість інформації.

Стосовно опитування сказав, що воно сприяє насамперед задоволеності, поінформованості громадян. Тому спільно з координатором проекту Ларисою Карп'як спланували наступні кроки: протягом літа у всіх підрозділах Луцької міської ради будуть розміщені буклети щодо впровадження проекту Центру надання адміністративних послуг.

Також Петро Верзун розповів про інноваційні нововведення в рамках реалізації проекту «Впровадження елементів Е-демократії у діяльності Луцької міської ради» за підтримки фонду «Відродження». Протягом травня і червня на сайті міської ради планується впровадити функцію он-лайн трансляції засідань сесій, виконавчого комітету, а потім – і депутатських комісій.