У п'ятницю роботу столичних служб таксі порушили правоохоронці. За даними джерел, в результаті перевірок були заарештовані 32 сервери, що відповідають за розподіл замовлень між диспетчерськими службами і таксистами.
Інформацію про арешт обладнання підтвердили в Професійному союзі таксистів України. Причини арешту в профспілці назвати не змогли, проте додали, що диспетчерські служби все ж продовжують свою роботу. За неофіційною інформацією, інтерес правоохоронців пов'язаний з діяльністю компанії Евос, яка надає технології автоматизації роботи диспетчерських служб. Послугами компанії користуються багато столичні служби таксі, і тому її нібито стали підозрювати у використанні монопольного становища.
Евос присутній на ринку програмних послуг більше трьох років. Основним напрямком є автоматизація роботи диспетчерських служб таксі. У портфель програмних розробок входить програмний комплекс, який включає в себе наступні модулі: програма для диспетчерської - «Таксі Навігатор», програма для зв'язку водій-диспетчер - «Мобайл Таксі», програма для перенаправлення замовлень - «Сервер відмін», програма для прийому замовлень через Інтернет - «Онлайн замовлення», повідомляє ЛІГАБізнесІнформ.
Нагадаємо, 18 квітня біля будівлі Кабінету міністрів кілька десятків київських таксистів влаштували мітинг. Учасники акції протесту виступили проти монополізації ринку таксомоторних перевезень - законопроекту про таксі, який передбачає, що автомобілі таксі повинні бути однієї марки і одного кольору. За словами мітингувальників, влада також хочуть, щоб таксисти щодня проходили медогляд, а перед кожним виїздом машини з таксопарку піддавалися техогляду. Мінімальна вартість проїзду по місту внаслідок впроваджуваних владою змін повинна підвищитися з 25 грн. до 65 грн., тарифи - з 2,5-4 грн. до 11 грн. за кілометр.
Таксисти виступають проти передачі будь-яких регуляторних функцій муніципалітетам і вимагають створення відповідної робочої групи на рівні Кабміну, до якої увійшли б представники всіх операторів. Страйкуючі також висловилися категорично проти створення робочої групи з упорядкування перевезень таксі в Києві, в яку увійшли тільки п'ять операторів таксі із 300, поданих в Києві.
Коментарі
Лугарь
18.05.2012 13:12:41
Предрейсовый медосмотр водителя и техосмотр авто для такси , должен быть обязателен !!!.