У травні на Рівненщині зросла активність політичних партій та кандидатів у мажоритарних округах. Розгортання активної роботи в області зафіксували спостерігачі громадської мережі ОПОРА. Вони пов’язують таку активність із рішенням ЦВК щодо меж округів, наближенням офіційного початку виборчої кампанії та великою кількістю державних свят, що відзначаються у травні. Все це потенційні кандидати використовують для власного піару.

Зовнішню рекламу в області найбільш активно використовує партія «Україна-Вперед!» та Партія регіонів. Лідером серед рекламодавців у місцевих ЗМІ залишається Наталія Королевська та її партія «Україна-Вперед!».

Поступово рекламний ринок починають освоювати інші політичні сили: Партія регіонів, Народна партія, «Фронт Змін», «УДАР», ВО «Свобода». Варто зауважити, що опозиційні партії області (ВО «Батьківщина», ВО «Свобода» та «Фронт Змін») досі не розгорнули масштабної медійної кампанії та спілкуються з виборцями безпосередньо під час публічних заходів (наметові кампанії, пікети, мітинги, власна друкована література, зустрічі з виборцями), які проводять постійно, цілий рік.