Кабмін хоче, щоб світові автовиробники відкрили лінії по збиранню машин в Україні. Це є компромісним варіантом захисту внутрішнього ринку. «Наша задача - зберегти робочі місця в автомобільній галузі, а як цього добитися - питання переговорів. Наприклад, нас влаштує і квотування імпорту за умови, що імпортери візьмуть на себе зобов'язання по відкриттю в Україну ліній по дрібновузловому збиранню машин», розповіло джерело видання в Міжвідомчій комісії з міжнародної торгівлі (МКТМ), пише «Комерсант-Україна».
Як приклад чиновник назвав введення захисних заходів відносно флоат-скла: «відразу після цього кроку до нас надійшла пропозиція на відкриття аналогічного виробництва в Україну в обмін на квоту». Слід зазначити, що можливість введення квот на імпорт автомобілів вже обговорювалася. В якості компенсації представники ЄС запропонували Україні компроміс - встановлення замість додаткових мит механізму квотування імпорту автомобілів.
Однак, як зазначається в пояснювальній записці Мінекономрозвитку, така ініціатива є досить складною технічно, а відповідно, є неефективною. Тому, констатують у відомстві, від такої пропозиції було вирішено відмовитися. Тепер українська сторона може погодитися на такий крок за умови гарантії перенесення виробництв до країни. Втім, щодо ЄС така пропозиція ускладнюється тим, що в Єврокомісії, як і раніше, розраховують переконати Україну відмовитися від введення таких захисних заходів.
Нагадаємо, два тижні тому Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (МКМТ) прийняла рішення підвищити мита на ввезення автомобілів, проте це рішення буде опубліковане і набуде чинності лише після завершення консультацій з «найбільшими торговими партнерами». Досі це рішення так і не було оприлюднене, невідомий навіть остаточний розмір пропонованої мита. Як повідомило джерело видання в МКМТ, розмір мита зараз визначається в двосторонніх консультаціях з представниками Євросоюзу та Росії.
Коментарі
тит
20.06.2012 10:56:18
Налаживать производство и сборку импортных авто у нас надо было еще 20 лет назад.Проснулись,блин! Уже давно бы ездили не на ДЭУ а на чем-то поприличнее. Но корейцы в свое время догадались дать денег а "просвещенные" европейцы нет.Вот и выпускают одну модель уже 15 лет и еще столько же минимум будут выпускать,иногда делая рестайлинг в виде покрашенных зеркал или бампера.
смерш
20.06.2012 11:06:24
Как говорится, хотеть не вредно. Нужно ещё, чтобы производители захотели сюда войти, а то вот сообщили, что "Еврокар" ("отвёртка" "Шкоды") подумывает о закрытии производства из-за барыг из налоговой. Да и были, вроде, попытки сделать "отвёртку" у Засрадзе на ЗАЗе с "Мерседесом", только рухнули в одночасье из-за очень "качественной" работы укросборщиков...
юрко дурко горобченко
20.06.2012 12:53:48
Ми з ніссаном обісрались
обосраным
20.06.2012 14:57:58
это ваша укросудьба
Дурна слава
20.06.2012 13:00:43
Перш за все треба надати чесні ринкові умови для бізнесу а потім говорити щоб інвестиції йшли до нас.
Олег
20.06.2012 13:06:50
А ведь придется пускать крупных автопроизводителей с полным производством. Другого пути нет. Пример - Канада. А Засрадзе с Порошенком - в отстой!
Мик
20.06.2012 13:15:07
Небуло у нас автопрому і зараз немає. Є кучка таварищей які сидять на ринку, ліплять щось схоже на авто, і пильно стежать щоб ніхто їм незаважав, перебігають з партії до партії, від хазяйки до хазяїна. Ринок для авто у нас немаленикий, достатньо створити умови для чесної конкуренції і автовиробники самі швиденько розберуться, які марки випускати і в якій кількості.