Луцьк охопила соціально-рекламна лихоманка. Зокрема, ми спробували проїхатись головними вулицями міста і підрахували, що чи не найбільше на біг-бордах, окрім Наталії Королевської, можна зустріти обличчя голови Волинської ОДА Бориса Клімчука. Тільки у центральних районах Луцька ми ми нарахували їх десь 14, - інформує кореспондент «Під прицілом».

За твердженнями політологів та експертів рекламного ринку – даний прояв «соціальної» реклами є ніщо інше, як типова політична реклама. Щоправда, опісля виборів партії Бориса Клімчука буде заборонено використовувати його образ, як головного героя, оскільки це вже називатиметься передвиборча агітація, а даний вид реклами не передбачає участі посадових осіб та представників органів влади.

Тож ми спробували підрахувати, скільки коштувала вся «соціально-рекламна» кампанія для Партії регіонів у липні. Тож, як нам повідомили експерти у сфері зовнішньої реклами, вартість розміщення одного біг-борда на місяць коштує в середньому від 1600 до 2500 гривень, в залежності від місця розташування. Оскільки ж ми нарахували їх 14, то вираховуємо середню суму витрат на їх розміщення. Тож загалом заповнення цих рекламних площ обійшлося Партії регіонів майже у 30 тисяч гривень. І це лишень у липні…

Фахівці з зовнішньої реклами зауважили, що нам вдалось оглянути всього лишень третину викуплених «біло-блакитними» рекламних площ, оскільки у віддалених районах міста та при виїзді з Луцька можна нарахувати ще з кілька десятків. Саме вони зустрічають гостей міста пишномовними фразами «Чемпіонати минають – досягнення залишаються», «Руїну подолано – стабільність досягнута», «Будуємо нову Волинь. З добром і вірою». Таким чином, умовно помножимо суму на 3. Тож, в результаті отримуємо близько 90 тисяч гривень. Саме стільки довелось викласти замовнику за «соціальну» рекламу Бориса Клімчука з партійною символікою. І це ще до офіційного старту передвиборчої кампанії…

В свою чергу, як нам стало відомо з власних джерел, на час передвиборчої агітації Партія регіонів забронювала для себе майже 50% рекламних площу у центральних та спальних районах Луцька. Тож суми, які «біло-блакитні» влили у свою соціально-політичну рекламу за липень, вже у наступному місяці видаватимуться мізерними…