Три телерадіокомпанії «Російське радіо – Україна», «Медіа маркет» (радіостанція «Хіт FM») і «Ютар» (радіо Kiss FM) встановили ціни на вартість ефірного часу для передвиборної агітації під час кампанії з виборів у Верховну Раду.

Про це йдеться в оголошенні, розміщеному в газеті «Голос України», пишуть «Українські новини».

По всій мережі мовлення «Російського радіо – Україна» вартість 1 секунди ефірного часу становить 31 гривню, на радіо «Хіт FM» – 32 гривні й на радіо Kiss FM – 12 гривень.

Раніше телерадіокомпанія «Київ» установила розцінки на розміщення на каналі передвиборної агітації під час кампанії з виборів у Верховну Раду.

Як відомо, вибори до Верховної Ради призначені на 28 жовтня.