На посаду начальника відділення ДАІ Володимир-Волинського міськвідділу міліції призначено Віталія Грубисюка, який до цього керував аналогічним підрозділом у Іваничівському районі.

Віталій Грубисюк житель міста Володимир-Волинського, трудовий шлях  розпочав відразу після служби в збройних силах України, з серпня 1995 року працював у відділі охорони. З 1997 року –  у державтоінспекції, має звання капітана міліції. «Під прицілом»  запитав у головного «гаїшника» Володимирщини:

-         Чи не лякає відповідальність за довірену  ділянку роботи?

-         Ні, я завжди  настроєний на роботу, тут дійсно  її більше, ніж у Іваничах. Через місто Володимир-Волинський проходить велика кількість транзитного автотранспорту, є дві дороги державного значення, міжнародний автоперехід «Устилуг» Ягодинської митниці. Та й відповідальність вдома більша, ніж на чужині...

-         Чи плануєте ротацію кадрів?

-         Змін наразі не буде, вважаю, усі працівники віділення тут на своїх місцях, а далі – побачимо. Якщо хтось не  справлятиметься – вживатиму адміністративні заходи. Щодо міста Володимир-Волинського – то буду більше уваги приділяти профілактиці правопорушень, бо в нас багато аварій трапляється.

-         Ви щойно повернулись з наради в обласному управлінні. Як виглядає Володимир-Волинський і район  в розрізі статистики?

-         Чесно? Ми мало не на останньому місці. Отримали сьогодні багато зауважень. Якщо проаналізувати причини ДТП, то більшість з них скоєно в нетверезому стані, з вини пішоходів та велосипедистів. Зокрема у червні у нас трапилось 4 аварії: наїзд на велосипедиста, наїзд на автівку, яка стояла, та два зіткнення автомобілів, під час якого загинула людина, а ще одна – травмована. Щодо області загалом, то тут основною причиною ДТП є пішоходи та гужовий транспорт. З цього приводу хочу звернутись до жителів сіл району: обладнайте свої гужові візки світлоповертаючими пристроями, не ризикуйте своїм і чужим життям. Намагайтесь обмежувати їзду в нічний час – це стосується і велосипедистів та скутеристів. На Волині  зріс дитячий травматизм, тому дорослим треба ретельніше контролювати знання правил дорожнього руху своїх синів і дочок.

-         Великою проблемою на автострадах як для пасажирського транспорту, так і для пішоходів, є скутеристи-аматори. Як щодо перевірки їх знань правил дорожнього руху?...

-         Скутер, перш за все, має бути зареєстрованим. Водій повинен мати посвідчення категорії А1. Якщо при перевірці виявиться, що документи відсутні – транспортний засіб ставиться на штрафмайданчик, де  три доби  перебування коштує 70 гривень. З 16 по 10 серпня  пройде Всеукраїнська операція щодо забезпечення  безпеки руху на пасажирському автомобільному транспорті. Результати операції будуть оголошені громадськості.

Світлана ФЕДОНЮК