За даними з достовірних джерел, на Луцькому підприємстві електротранспорту проводиться масова «зачистка» автопарку. Зокрема, тролейбуси та маршрутні автобуси свідомо ріжуться на брухт, аби згодом посилаючись на їх нестачу здати визначені рейси в користування приватним перевізникам. Про це повідомляє інтернет-видання «Під прицілом».
За інформацією джерел, більше 40 автобусів марки «Богдан» знаходиться у лізингу. Проте 5 з них вже перебувають у безпосередній власності ЛПЕ, оскільки кредити сплачено. На сьогодні ці автобуси стоять на підприємстві розібрані і чекають ремонту. Незабаром їх можуть порізати на металобрухт слідом за тролейбусами. Наближені до діяльності підприємства джерела розповідають, що нинішній директор ЛПЕ Іван Грицанчук відкрито лобіює інтереси корпорації «Богдан», де працював раніше. Тоді він проштовхував через міську раду придбання такої кількості маршруток, а нині усі кошти підприємства спрямовує на оплату лізингу. Через це стрімко ростуть борги по зарплаті, а комунальне підприємство намагаються загнати у глухий кут, аби воно змінило власника. До того ж стало відомо, що маршрутами, які виграло на тендері підприємство електротранспорту користуються приватні перевізники. Керівництво ЛПЕ стверджує, що автобусів бракує, тому маршрутки беруть в оренду. Як не намагались журналісти дізнатися про договірні відносини комунального підприємства з приватними перевізниками - усе марно. Директор ЛПЕ Іван Грицанчук мотивує такий секрет комерційною таємницею. Яка може бути комерція з майном громади? Як повідомляють працівники підприємства, насправді все виглядає інакше. З приватними перевізниками укладають угоди про фактичне обслуговування цих маршрутів. Перевізник дає не лише свою маршрутку, а й свого водія, оплачує щодня визначену суму (у межах 200 грн) а решту лишає собі.
Директор ЛПЕ Іван Грицанчук заявив, що усе це – вигадка.
«Ніхто не збирається розрізувати ні тролейбуси, ні автобуси. Жоден з них розрізаний не був. А про продаж маршрутів мова взагалі йти не може», - зазначив Іван Грицанчук.
Зі слів директора, усі автобуси марки «Богдан» на сьогодні перебувають у лізингу, тобто права на будь-яке списання транспорту підприємство немає. Продаж маршрутів не може бути здійснений взагалі, оскільки не існує будь-якого правового механізму їх реалізації.
«Коли ми провели інвентаризацію та дослідили технічний стан тролейбусів, нами було виявлено ряд несправних електротранспортів. Тоді ми подали відповідне рішення до міського голови Луцька», - розповідає директор ЛПЕ.
Відповідно до цього, Луцька міська рада дозволила ЛПЕ списати 9 тролейбусів. Уся подальша процедура відповідала вимогам чинного законодавства.
«Тільки ці тролейбуси ми демонтували, усі інші зараз перебувають на рейсі», - повідомив Іван Грицанчук.
Проте мешканці Луцька спостерігають, що часто «Богдани», які є власністю ЛПЕ, зупиняються ніби на обідню перерву. Натомість на маршрутних рейсах «15» та «15а» працюють інші, нікому не відомі перевізники.
Тож на сьогодні ситуація з автобусами та тролейбусами на Луцькому підприємстві електротранспорту лишається закритою для громади. В свою чергу Луцький міський голова Микола Романюк навіть не намагається розібратись у проблемі, чи може він досконально її знає і його влаштовує нинішній жалюгідний стан підприємства? Більше того, ні КРУ, ні прокуратура цією проблемою перейматись не бажає. Тож не виключно що з мовчазної згоди місцевої влади та правоохоронних органів комунальне підприємство зовсім скоро вже не буде комунальним...
Коментарі
!!!
03.08.2012 18:32:22
А Романюк ніби не знає- не повірю. Добре він знає, що тролейбуси ріжуть і що маршрутки не ЛПЕ їздять на 15 маршруті і добре знає чиї то маршрутки.
Лучанин
03.08.2012 18:56:06
От-такої...справжнісінький дерибан комунальної власності!
привіт Романюку
03.08.2012 23:39:35
то все заслуга Романюка. З його благословення без тендеру їздять маршрутки Разумовського.
@@@
04.08.2012 09:11:06
"Маячня"! Заказні матеріали, які будуть оскаржені в судовому порядку!