Ще наприкінці травня 2008 року комунальне підприємство «Автогосподарство Волинської обласної ради» на замовлення тодішнього голови Волинської обласної ради Анатолію Грицюку було придбано за бюджетні кошти службовий автомобіль «Крайслер». На той час автівка коштувала близько 300 тисяч гривень. Сьогодні ж комунальне підприємство має борги. Схоже, що такі дорогі покупки дають про себе знати ще сьогодні.

Тимчасово виконуючий обов’язки начальника комунального підприємства «Автогосподарство Волинської обласної ради» Юрій Моколюк, який обіймає посаду з 6 червня 2012 р. розповів: «Крайслер був куплений за бюджетні кошти автогосподарством і автоматично переданий у власність обласної ради, тому що автогосподарство це є суспільна власність обласної громади. Переданий у власність обласної ради, але перебував у нас на балансі. Минулого року було виведення з балансу нашого на баланс обласної ради. Він нікуди не подівся», - Юрій Моколюк.

Станом на 1 квітня цього року борги по заробітній платі комунального підприємства «Автогосподарство Волинської обласної ради» становили 36,2 тис. грн. В той же час Юрій Моколюк запевняє: «То борги по ПДВ. Ми працюємо над тим, щоб вибратись із цих боргів, складаються різні бізнес-плани».

Варто зауважити, що нещодавно на сайті Державної податкової служби у Волинській області було оприлюднено перелік описаного майна та продукції, що знаходиться в податковій заставі ДПС у Волинській області за станом на 27 липня 2012 року. Серед описаного майна - автомобіль КП «Автогосподарство Волинської обласної ради» «ТOYOTA CAMRY», 2005 р. випуску, залишкова балансова вартість якого становить 35,519 тис. грн.

Як повідомила виконуючий обов'язки завідуючого сектором взаємодії зі ЗМі та громадськістю ДПС у Волинській області Олена Нікотіна, процедура описання майна відбувається тоді, коли у підприємства є борг, тож сума описаного майна не є більшою ніж сума боргу підприємства. В основному описується ліквідне майно, яке у разі непогашення боргу може бути продано на користь списання боргу. Майно, яке оприлюднене на сайті експертної оцінки ще не має, але його можна реалізовувати. Однак, для того щоб реалізувати державне або комунальне майно, треба не просто бажання податкового керуючого, а спеціальний дозвіл міністерства, якому підпорядковується підприємство.

Виходить, що підприємство має борги, але навіть продати на практиці описане майно не може, для цього потрібно безліч дозволів та судових рішень. Постає питання, чи справді на стільки потрібен був у той час Анатолію Грицюку такий дорогий автомобіль, як «Крайслер» і чи не це стало причиною подальшого недофінансування та росту боргової ями автогосподарства обласної ради?..