На сьогодні в місті Луцьку найнижча у західному регіоні плата за тимчасове користування місцями для розміщення об’єктів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності. Про це заявив начальник відділу розвитку підприємництва та реклами Олександр Козлюк під час круглого столу, - інформує «Під прицілом».

«За розміщення щита в Луцьку на сьогодні платять всього 344 гривні, в той час, як в Одесі 1237, в Івано-Франківську – 734 гривні і так далі. За сітілайти в нас платять в бюджет всього 96 гривень, тоді як в Одесі 364 гривні, чи у хоча б у франківську 140», - заявив Олександр Козлюк.

За його словами, рекламний бізнес розвивається, а бюджет від цього потерпає, бо ніяк не наважиться підняти ставки збору за розміщення рекламних конструкцій. В той же час присутні на круглому столі представник рекламних підприємств ледь не в один голос заявили, що підняття цих ставок на 30% є неприпустимим.

«Чому це не робилось з 2007 чи 2008 року, коли спостерігався розвиток реклами і збільшення продажів? Це треба було робити ще тоді. Але поетапно. Ви зараз хочете все і відразу, а це треба робити поетапно, хоча б на 15%. Потім ще. Так не робиться… ви оце вирішили собі а нас не спитали, як ми виживаєм в нинішніх умовах», - заявила представниця рекламної фірми.

Жінка ще довго бідкалась, мовляв фірма бере за щит з рекламодавця всього 800 гривень, і ще має сплатити за місце до бюджету збір, тож на зарплату працівникам лишаються копійки, а про прибутки – то й годі мови. В той же час експерт, який проводив моніторинг цін на розміщення біл-бордів по рекламних фірмах Луцька заявив зовсім протилежне.

«Ну що ви говорите, ось по прасах більшість біл-бордів коштують не менше 1500 гривень, а плюс поклейка – 250, і це без податків. Тож багатьом відомо, що ви берете з рекламодавця по 2 і більше тисячі», - зауважив експерт, акцентуючи увагу на тому, що не такі вже бідні ті рекламні фірми, як вони про це говорять.

Більше того, з огляду на ситуацію в країні, у Луцьку мало помітно вільних рекламних площ, тим паче напередодні виборів. Тож говорити про те, що вітчизняні рекламні підприємства потерпають від нестачі рекламодавців не варто. Більше того, передвиборча агітація здебільшого провокує 50-відсотковий ріст цін на послуги політичної реклами.