Сьогодні на засіданні майнової комісії було прийняте рішення про створення з 1 січня 2013 року комунальної установи «Обласний контактний центр» з чисельністю 3.5 штатних одиниць. Річні витрати на нову установу становитимуть як мінімум 110 тис. грн. Про це повідомив заступник голови ВОДА, керівник апарату Станіслав Ющик, - інформує «Під прицілом».

Крім того Станіслав Ющик повідомив, що як такий контактний центр уже на в області існує кілька місяців, однак, з метою економії коштів він був створений так би мовити з віртуальний контактний центр, але він не відповідає вимогам чинного законодавства.

«За час існування нашого контактного центру, а це 4-5 місяців, надійшло близько 100 дзвінків», - повідомив Станіслав Ющик.

На рівні Кабінету Міністрів України ця установа створена ще у 2008 році. Вона була при Міністерстві соціальної політики України, потім її рівень підняли – вона стала урядовою. Зараз є постанова Кабміну і ще ряд документів, що стосуються створення цього центру

Загалом контактний центр дає можливість людям звертатися зі скаргами у телефонному режимі, якщо порушують їхні права. А контактний центр має швидко на це реагувати – протягом 15 робочих днів людина має отримувати відповідь на своє звернення.

Фінансуватиметься такий контактний центр з обласного бюджету. Остаточне рішення про створення установи прийматимуть депутати на засіданні обласної ради.