Як ми уже повідомляли, мерія обласного центру  уклала попередню угоду з польським містом Люблін про закупівлю тролейбусів б/в, які від‘їздили не один десяток років вулицями цього міста.

Люблінці виграли тендер на оновлення усієї системи електротранспорту, тож старі машини виявилися непотрібними і мали йти на металобрухт. Але тут поспіла делегація з Луцька на чолі із заступником Луцького міського голови Василем Байцимом.

«Ми побачили в якому хорошому стані  знаходяться машини і запропонували їх купити.  Оскільки наші міста є партнери – нам дозволили вибрати  з 50-ти  тролейбусів десяток,  які перебувають у найкращому стані. Вони в нас послужать ще не один  рік. Ці тролейбуси нам можуть дістатися за ціною за якою вони б пішли як металобрухт», - каже Василь Байцим.

Ціна одного бувшого у використанні тролейбуса 22 тисячі гривень. Натомість новий виготовлений в Україні щонайменше два мільйони. До того ж Василь Байцим переконує, що сервісне обслуговування  б/в тролейбусів поляки беруть на себе. А наші нові тролейбуси не такі вже й хороші. Тож заступник міського голови запевняє, що це надзвичайно фінансово вигідна угода. «Звичайно можна купити десять нових тролейбусів по  2 мільйони гривень. Якщо ми маємо 20 мільйонів то немає проблем.  Але це питання можна вирішити за 220 тисяч!  Ми ще за лізинг автобусів «Богдан» не розрахувалися. Це десятки мільйонів гривень». Заступник градоначальника переконує, що подібний досвід уже впровадили окремі українські міста. «До речі, Вінниця вирішила транспортну проблему у такий же спосіб. Тільки вони забрали у Швейцарії трамваї.  Запустили б/в швейцарську техніку і задоволені.»

Не всі депутати згодні з ідеєю щодо придбання бувших у використанні  польських тролейбусів, тому остаточне рішення постійно відкладається.

«Депутат Луцької міської ради, помічник директора ПрАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс» Роман Романюк підняв питання щодо мого звіту і зараз я до нього готуюся,  бо  знаю, що він ініціював цей звіт, як помічник президента «Богдан Моторз». Я серйозно готуюся  і хочу показати, що коштами громади треба ефективно користуватися» - , каже Василь Байцим.

Усі питання щодо якості цих тролейбусів  та скільки вони ще можуть послужити на українських дорогах поки не відомі, адже експерт з цих питань директор Луцького підприємства електротранспорту  Іван Грицанчук поки відмовляється від інтерв’ю.  Мотивує це тим, що доки остаточних домовленостей  не досягнуто. Останнє ж слово, як запевняє Василь Байцим, - за депутатами Луцької міської ради.